Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Answers: 0
Contacteer:

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Bericht door KoffieBo0N »

Kan je geen ongelijk geven, zie schieten wel érg met de prijzen in de lucht. LU is nieteens zo'n goedkope payserver meer eigenlijk...
Maarja, ze zullen het vanzelf ondervinden he :).

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Bericht door ardy43 »

Oh dus je kan weer meer als een maand betalen,ik kon pas maar voor een maand betalen 4.50 euro

xZx
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Bericht door xZx »

ardy43 schreef:Oh dus je kan weer meer als een maand betalen,ik kon pas maar voor een maand betalen 4.50 euro
Ik heb nog net een maand voor 4 euro kunnen afsluiten (zeer tegen m'n zin in overigens), toen was het ook al niet mogelijk om een kwartaalabo te nemen.

Ik denk dat ze dit stiekem zo gedaan hebben om meer winst te behalen, als je -op de valreep- nog een kwartaalabo van 10 euro had kunnen afsluiten, hadden ze hier dus € 1,50 'verlies' op gemaakt. Ik vind het nogal sneaky en gierig, om eerlijk te zijn.

Ik hoop dat nieuweling Sunny Usenet snel orde op zaken stelt (er schijnen nogal wat snelheids problemen te zijn, begreep ik), dan stap ik direct over.

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Bericht door ardy43 »

ja dat was ook mijn idee..

jojo44

Bericht door jojo44 »

Bigpapa schreef:Wilde toch mijn frustratie kwijt over lightningusenet.

In het begin betaalde je 7,50 voor 100, dgn retentie was niet veel maar was goed te doen.
toen betaalde je 10,00 voor 100 dgn, retentie was flink verhoogd.
En nu al verhoogd naar 11,50 per 100 dgn.
Ben benieuwd of ie verhogingen door blijven gaan. Want dit is te belachelijk voor worden.
Bijna met 50 % verhoogd..
Misschien dan iemand meekijkt van het bedrijf.
Ik kan je zeggen, blijf niet doorgaan met die verhogingen want dat kost je de kop...
Ja dat vind ik ook ,maar ik heb 410 dagen ingekocht voor 37 euro dat is wel goedkoop als het teduur word ga ik op
zoek na een andere .

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Ik heb begin mei nog voor 410 dagen verlengd en dat kostte me toen 29 euro.
Maar..wanneer ze zo doorgaan dan ben ik volgend jaar juli na jaren van tevredenheid gewoon klant af.
Die prijsverhogingen zijn veel te fors en wanneer ze er nu ook een betere service tegenover zouden stellen dan was het wat anders.
Maar helaas is dat niet het geval, eerder het tegenovergestelde.
I'm trying to be...who I really am...the true me...

Bouli
Usenet: Easyusenet
Internet: Ziggo 120mbit

Bericht door Bouli »

De laatste tijd zijn er ontzettend veel problemen met Lightningusenet vind ik zelf.
Heb al meerdere malen in een paar weken tijd een contact formulier moeten invullen omdat ik constante snelheids verliezen heb.
Ze bieden 50mbit/s aan en ik haal er nog niet eens 20mbit/s. Dit is dus niet waar ik voor betaal.

Tot op heden nog steeds GEEN reactie ontvangen, dus ik vraag me af of ik überhaupt nog een reactie terug krijg op de klachten die ik heb ingestuurd over hun service.

Andere usenetproviders die ik test daar kan ik gewoon mijn volle internetsnelheid van 120mbit/s mee benutten, echter met Lightningusenet kom ik niet eens in de buurt.

De constante prijsverhogingen zijn vast en zeker een teken dat het niet zo goed gaat met lightningusenet en dat ze zo toch hun inkomsten kunnen vastleggen. Zoals de persoon boven mij ook al heeft gepost, als het zo door gaat met die prijsverhogingen en ontzettend slechte snelheid dan verleng ik mijn abonnement niet bij Lightningusenet en ga ik op zoek naar een betere provider die WEL de snelheid die ze aanbieden kan waarmaken.

Daarnaast is de combinatie van Lightningusenet met Spotnet de laatste tijd ontzettend slecht te noemen.
Iedere dag moet ik de volledige database opnieuw downloaden en krijg ik als "nieuwste" posts de posts van 3 maanden terug. Dan moet ik nog een paar keer updaten voordat ik echt de nieuwste posts van vandaag krijg te zien.
Dit is nu al minimaal 1 week het geval dat ik dit iedere dag met updaten moet doen.

Ik zal enkele screenshots posten waarin ik mijn probleem zal toelichten:
Let maar niet op mijn paint skills :P Moest dit even snel in mekaar zetten hehe.
<KNIP>

Zoals jullie zien in de gemarkeerde vakjes (de datum in Spotnet en onderaan het tijdstip) zien jullie dat mijn database voor de update een stuk recenter was dan na de update. Het is nu zelfs zo erg dat ik niet eens meer meer posts kan krijgen dan die wat ik na de update heb gekregen. Dus krijg geen recentere posts meer dan september 2011, terwijl ik voor de update nog oktober 2011 erin had zitten.
Weet niet of ik hierin de enige ben of dat er meerdere mensen zijn die ditzelfde probleem ervaren.
Links verwijderd ivm afbeeldingen met verwijzing naar bestanden rules/index.php#rule1r
- MariaK

jojo44

Bericht door jojo44 »

Beste mede gebruikers,
Met opstarten vann spotnet werkt die bij tot 23 dagen geleden en is zeer traag ik heb deze er pas opgezet na problemen met het niet kunnen reageren op spots .
Ik had een tag gemaaakt van een poster als ik die dan aan klik duurt het een paar minuten voor ik erin kan

ik gebruik windows Xp
Spotnet 1.7.6
news server news.lightningusenet

Als iemand een tip heeft
Verplaatst
- MariaK

hopsakee

Bericht door hopsakee »

hoe kan ik een abbo nemen van 100 dagen? Ik zie alleen de mogelijkheid van een maand.

Bigpapa
Leeftijd: 63
Contacteer:

Bericht door Bigpapa »

@Bouli.
Helaas kan ik dat niet met je delen.
Ik heb een abbo UPC 60Mbit en de snelheid is best erg goed te noemen. Met een LEGALE newsleecher zit ik gemiddeld 6.85MB/s
En dat is zeker niet slecht te noemen.

@hopsakee
Als je 100 dgn wilt kopen met je je eerst ff registreren.
Als je registreer krijg je vanzelf meerdere keuzes.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer