De laatste tijd zijn er ontzettend veel problemen met Lightningusenet vind ik zelf.
Heb al meerdere malen in een paar weken tijd een contact formulier moeten invullen omdat ik constante snelheids verliezen heb.
Ze bieden 50mbit/s aan en ik haal er nog niet eens 20mbit/s. Dit is dus niet waar ik voor betaal.
Tot op heden nog steeds GEEN reactie ontvangen, dus ik vraag me af of ik überhaupt nog een reactie terug krijg op de klachten die ik heb ingestuurd over hun service.
Andere usenetproviders die ik test daar kan ik gewoon mijn volle internetsnelheid van 120mbit/s mee benutten, echter met Lightningusenet kom ik niet eens in de buurt.
De constante prijsverhogingen zijn vast en zeker een teken dat het niet zo goed gaat met lightningusenet en dat ze zo toch hun inkomsten kunnen vastleggen. Zoals de persoon boven mij ook al heeft gepost, als het zo door gaat met die prijsverhogingen en ontzettend slechte snelheid dan verleng ik mijn abonnement niet bij Lightningusenet en ga ik op zoek naar een betere provider die WEL de snelheid die ze aanbieden kan waarmaken.
Daarnaast is de combinatie van Lightningusenet met Spotnet de laatste tijd ontzettend slecht te noemen.
Iedere dag moet ik de volledige database opnieuw downloaden en krijg ik als "nieuwste" posts de posts van 3 maanden terug. Dan moet ik nog een paar keer updaten voordat ik echt de nieuwste posts van vandaag krijg te zien.
Dit is nu al minimaal 1 week het geval dat ik dit iedere dag met updaten moet doen.
Ik zal enkele screenshots posten waarin ik mijn probleem zal toelichten:
Let maar niet op mijn paint skills

Moest dit even snel in mekaar zetten hehe.
<KNIP>
Zoals jullie zien in de gemarkeerde vakjes (de datum in Spotnet en onderaan het tijdstip) zien jullie dat mijn database voor de update een stuk recenter was dan na de update. Het is nu zelfs zo erg dat ik niet eens meer meer posts kan krijgen dan die wat ik na de update heb gekregen. Dus krijg geen recentere posts meer dan september 2011, terwijl ik voor de update nog oktober 2011 erin had zitten.
Weet niet of ik hierin de enige ben of dat er meerdere mensen zijn die ditzelfde probleem ervaren.