Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

hopsakee
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Bericht door hopsakee »

okay bedankt. Ik denk dat ik toch nog maar even wacht met verlengen. Mijn downloadsnelheid is zo ongeveer gehalveerd sinds een week of 2. Kijken of dit weer hersteld wordt. Anders toch maar uitkijken naar een vervanger.

sjaakie013

Bericht door sjaakie013 »

Ik heb zojuist even 1 maand voor 4,50 betaald. Nou was mijn vraag, hoelang duurt het ongeveer voordat je die inloggegevens krijgt want heb ze nog steeds niet en is alweer 1 uur geleden??

Mvg Niels

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Bericht door ardy43 »

kan ook in je spamberichten zijn gekomen

-- [bericht automatisch samengevoegd - 25 okt 2011, 18:33] --

en als je optijd verleng hou je dezelfde code

Bouli
Usenet: Easyusenet
Internet: Ziggo 120mbit

Bericht door Bouli »

Bigpapa schreef:@Bouli.
Helaas kan ik dat niet met je delen.
Ik heb een abbo UPC 60Mbit en de snelheid is best erg goed te noemen. Met een LEGALE newsleecher zit ik gemiddeld 6.85MB/s
En dat is zeker niet slecht te noemen.
Ik heb een legaal download programma, namelijk een open source programma om mee te downloaden. En die zijn altijd gratis.
Dus aan het programma zal het niet liggen, want heb altijd de volle snelheid kunnen halen met LightningUsenet, echter de laatste paar weken niet meer. Nadat ik ben overgestapt op een andere provider die wel de snelheid kan waarmaken ga ik ook niet meer terug naar LightningUsenet, gezien het feit dat ze iedere week omhoog gaan met hun prijs.

@Jojo44
Dit is blijkbaar een bekend probleem van LightningUsenet ofzo.
Hun download snelheid is ultra langzaam geworden de laatste 2 weken, dus het ophalen van de headers voor Spotnet gaat ook met snelheid van inbel internet tegenwoordig

xZx
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Bericht door xZx »

Ik vermoed dat het gelazer is begonnen, want ik kan enkele WEB-DL afleveringen die begin van de middag zijn gepost, niet binnenhalen (zwaar incompleet) :evil: . De 'gewone' 720p versie gaat vreemd genoeg wél goed :? , ik heb meerdere nzb index sites geprobeerd (het gaat overigens om de serie met de sarcastische dokter en de serie met dino's :mrgreen: ).

Nog meer mensen hier last van?

[edit]helaas wel... viewtopic.php?f=19&t=4343

Op 14 oktober zei LU nog het volgende op Twitter:
The verdict Brein vs NSE has no consequences for our services to you
Ik hoop dat dit een storing is, maar ik vrees eigenlijk het ergste...

avious
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Bericht door avious »

Hoop inderdaad dat dit een tijdelijke storing is en niet iets wat constant terug komt, moet nog 14 maanden en 2 providers vind ik iets te veel van het goede

Ze worden ook steeds duurder kost nu al €4.50.per maand als je kijkt dat ze in februari €2,50 per maand rekende

Ik heb er een mailtje naar toe gestuurd, hopelijk wordt er wel op gereageerd, heb verder geen ervaring met de helpdesk van Lightningusenet

Bouli
Usenet: Easyusenet
Internet: Ziggo 120mbit

Bericht door Bouli »

avious schreef:Ik heb er een mailtje naar toe gestuurd, hopelijk wordt er wel op gereageerd, heb verder geen ervaring met de helpdesk van Lightningusenet
Kans van 0% dat ze op die email reageren.
Ik heb in de laatste 2 maanden al een kleine 5 tot 10 mails gestuurd en nog op geen enkele mail een antwoord gehad.

xZx
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Bericht door xZx »

Helaas heb ik die ervaring ook, LU reageert niet op mails. Meeste kans van slagen heb je om een bericht via Twitter achter te laten (ikzelf heb echter geen Twitter account en voel er niet veel voor om hier speciaal eentje voor aan te maken voor een provider die niet reageert op normale mails).

[edit]
Nog even in Spotnet gekeken, slechts enkele posts van gisteravond doen het (kleine verbetering dus) en posts geplaatst na 02:30 vannacht doen het zo te zien allemaal (lees: nzb is binnen te halen zonder foutmelding). Ik heb op dit moment even geen tijd om te downloaden, maar ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat alle content nu ook weer gewoon te downloaden is.

[edit2]
zojuist wat tijd gehad om iets te downloaden, een post van 2 uur oud. Gaat helaas nog steeds helemaal fout. Dus als je geen foutmelding in Spotnet/-lite krijgt, wil dit niet zeggen dat je de post daadwerkelijk kunt downloaden, helaas :cry: .

avious
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

LightningUsenet

Bericht door avious »

Hallo :facepalm: :think:

Dit probleem heeft niets met Spotlite / Spotnet te maken maar met LightningUsenet

Omdat er vanaf Gistermiddag van af 12 uur problemen lijken te zijn met het bestandsnamen en downloaden.
Bijna alles wat ik probeer te downloaden vanaf die tijd is incompleet alles wat voor 12 uur is gepost is geen probleem.

Zijn er meerdere die dit probleem hebben laat het even weten

LightningUsenet al een paar mails gestuurd maar lijkt er op dat daar niets aangedaan wordt.

Misschien is het een idee om door iedereen die LightningUsenet gebruiker is en die problemen heeft met downloaden een mailtje te sturen naar hun.

Misschien dat er dan naar gekeken wordt.

koosr46
Usenet: Sunny
Internet: ziggo
Leeftijd: 78

Re: LightningUsenet

Bericht door koosr46 »

heb ik al gedaan
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer