spotnet instalatie
Moderator: Moderator Team
-
Re: spotnet instalatie
iedereen doet zijn best maar ik krijg steeds de melding dat er een fout is opgetreden en dat hij moet worden afgesloten.
vandaar dat ik er niet uitkom.
vandaar dat ik er niet uitkom.
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
bij mij ook nog steeds het zelfde probleem.
heb gedaan wat hier gezegd werd. net framwork4 er op gezet en er weer af gehaald en er weer opgezet. het jip en janneke handleiding gevolgd. precies gedaan wat iedereen vroeg maar het programma wil niet werken bij mij. ben bang dat ik niet van spotnet gebruik kan maken.
vind het heel jammer
maar ik hou het forum in de gaten. er is vast wel iemand die dit ook heeft en met een oplossing komt.

vind het heel jammer

@mimsie: vertel maar even wat voor windows versie je draait, welke spotnet versie, of je zelf administrator bent over je computer en wat je allemaal hebt gedaan.
We komen er heus wel uit hier
We komen er heus wel uit hier
-
Ik heb windows 7. Ik heb de nieuwste 156 versie gedownload. Dat gaat nog goed. Dan klik ik op de snelkoppeling van spotnet, en dan zegt hij: spotnet doet het niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht. Er is geen oplossing.
Heb net. framework 4 erop gezet. Computer opnieuw opgestart, spotnet opnieuw erop, zelfde resultaat. Ben zelf administrator. spotnet er weer af, net.framework 4 eraf, alles er weer op. Zelfde resultaat. Virus-scanner gestopt. Zelfde resultaat. Nooit problemen met dingen downloaden en installeren. Gaat allemaal vanzelf behalve spotnet dan. Weet het gewoon niet meer. Op verschillende plekken spotnet gezet. BV. setup zal spotnet in de volgende map neerzetten: program fils(x86). Dit werkt niet. In de map : program fils. Werkt ook niet. Oh, hij installeerd hem wel. Vertelt mij ook nog dat het goed gegaan is en dat er een snelkoppeling is. Klik dan op voltooien. Ga naar de snelkoppeling, klik daarop. blanco. Heb ook het jip en janneke verhaal precies gedaan. Zelfde resultaat. Er is iets wat het niet doet in de computer want bij iedereen die ik spreek gaat het vanzelf, behalve bij de mijne. Is geen oude computer, heb hem net 5 maanden.
Weet iemand wat ik moet doen.

Heb net. framework 4 erop gezet. Computer opnieuw opgestart, spotnet opnieuw erop, zelfde resultaat. Ben zelf administrator. spotnet er weer af, net.framework 4 eraf, alles er weer op. Zelfde resultaat. Virus-scanner gestopt. Zelfde resultaat. Nooit problemen met dingen downloaden en installeren. Gaat allemaal vanzelf behalve spotnet dan. Weet het gewoon niet meer. Op verschillende plekken spotnet gezet. BV. setup zal spotnet in de volgende map neerzetten: program fils(x86). Dit werkt niet. In de map : program fils. Werkt ook niet. Oh, hij installeerd hem wel. Vertelt mij ook nog dat het goed gegaan is en dat er een snelkoppeling is. Klik dan op voltooien. Ga naar de snelkoppeling, klik daarop. blanco. Heb ook het jip en janneke verhaal precies gedaan. Zelfde resultaat. Er is iets wat het niet doet in de computer want bij iedereen die ik spreek gaat het vanzelf, behalve bij de mijne. Is geen oude computer, heb hem net 5 maanden.
Weet iemand wat ik moet doen.

goed, daar gaan we dan:
1. We checken of in taakbeheer Spotnet of Sabnzbd actief is - zo ja - killen
2. We verwijderen als administrator Spotnet - Configuratiescherm - Programma's - Spotnet verwijderen
3. We kijken even in alle c:\programfiles (dus x86 en x64 etc.) of we nog iets van spotnet zien staan en verwijderen dat handmatig
4. In C:\ zorgen we dat via explorer - map opties -extra - verborgen mappen en bestanden zichtbaar zijn
5. We gooien de map c:\ProgramData\Spotnet weg
6. We double checken of we echt niets meer kunnen vinden van spotnet (explorer op C:\ -> find -> spotnet)
als die iets vind gooien we dan ook weg
7. We starten de computer opnieuw op
8. We installeren Spotnet 1.56
9. We starten deze op en checken of deze gewoon op wil starten
JIP en JANNEKE genoeg?
1. We checken of in taakbeheer Spotnet of Sabnzbd actief is - zo ja - killen
2. We verwijderen als administrator Spotnet - Configuratiescherm - Programma's - Spotnet verwijderen
3. We kijken even in alle c:\programfiles (dus x86 en x64 etc.) of we nog iets van spotnet zien staan en verwijderen dat handmatig
4. In C:\ zorgen we dat via explorer - map opties -extra - verborgen mappen en bestanden zichtbaar zijn
5. We gooien de map c:\ProgramData\Spotnet weg
6. We double checken of we echt niets meer kunnen vinden van spotnet (explorer op C:\ -> find -> spotnet)
als die iets vind gooien we dan ook weg
7. We starten de computer opnieuw op
8. We installeren Spotnet 1.56
9. We starten deze op en checken of deze gewoon op wil starten
JIP en JANNEKE genoeg?
-

Klopt het dat in c:\program data\spotnet niets stond. de map was leeg.
????????? ik voel me zo langzamerhand een

balen
dan nog maar een keer .NET van deze site afhalen en installeren:
http://www.microsoft.com/downloads/nl-n ... 1F31AB88B7
en spotnet opnieuw proberen

dan nog maar een keer .NET van deze site afhalen en installeren:
http://www.microsoft.com/downloads/nl-n ... 1F31AB88B7
en spotnet opnieuw proberen
-
heb gedaan wat je vroeg, maar hij doet het nog niet.
Ben ik nou werkelijk de enige hier die dat probleem heeft.
weet je nog een andere oplossing?????

Ben ik nou werkelijk de enige hier die dat probleem heeft.
weet je nog een andere oplossing?????
-