spotnet instalatie
Moderator: Moderator Team
-
spotnet instalatie
na het instalatie programma te hebben geinstalleerd en probeer spotnet te openen krijg ik de melding van windows dat deze moet worden afgesloten en dat je een bericht kan sturen met foutenrapport dus ik krijg hem helemaal niet geopend.
wat moet ik doen ik ben helemaal nieuw op spotnet eerlijk gezegd snap ik ook niet helemaal hoe ik verder moet.
wie kan mij verder helpen.
michel
wat moet ik doen ik ben helemaal nieuw op spotnet eerlijk gezegd snap ik ook niet helemaal hoe ik verder moet.
wie kan mij verder helpen.
michel
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Re: spotnet instalatie
Heb je al Microsoft .NET Framework 4.0?: http://www.microsoft.com/downloads/nl-n ... 1f31ab88b7
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
-
ja hier het zelfde probleem. heb het programma geïnstaleerd en als ik dat de snelkoppeling aanklik zegt hij dat er een probleem is. er staat spotnet werkt niet meer er wordt gezocht naar een oplossing. spotnet heeft nog nooit gewerkt bij mij.
heb het verschillende malen geprobeerd. de laatste versie, de oudere versie's. firewall uitgezet. gedownload wat er bij hoort. maar nee hoor hij wil het niet doen.
wie kan ons helpen ( zie hier boven)
heb het verschillende malen geprobeerd. de laatste versie, de oudere versie's. firewall uitgezet. gedownload wat er bij hoort. maar nee hoor hij wil het niet doen.
wie kan ons helpen ( zie hier boven)
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
gooi je mapje in spotnet weg die in c/ staat en dan de laatste spotnet er op zetten dan en zet je virusbestrijder uit
werkt die dan nog niet dan framwork4 op nieuwe installeren / in win7 is dat een makie kijk even bij software dan kan je hem herinstalleren met een druk op de knop / Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen
werkt die dan nog niet dan framwork4 op nieuwe installeren / in win7 is dat een makie kijk even bij software dan kan je hem herinstalleren met een druk op de knop / Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen
-
nee ik heb nu alles geprobeerd ik krijg hem niet aan de gang.
terwijl ik er wel graag gebruik van wil maken.
HELP
terwijl ik er wel graag gebruik van wil maken.
HELP
-
-
Je kan de filters op de volgende locatie vinden als je tenminste de standaard instal heb gedaan
c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet\
Je moet dan wel even de veborgen bestanden zichtbaar maken. en dat kan via configuratie scherm /mapopties / weergave
dit in win XP
c:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet\
Je moet dan wel even de veborgen bestanden zichtbaar maken. en dat kan via configuratie scherm /mapopties / weergave
dit in win XP
-
kan iemand mij gewoon vanaf het begin in jip en janneke taal uitleggen wat ik precies moet doen
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Gebruik eens deze handleiding: http://www.duken.nl/leren-downloaden/sp ... oaden.html
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson