(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Ypsos
Moderator Team Lid
Answers: 0

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Bericht door Ypsos »

Duken schreef:Eventuele op / aanmerkingen hoor ik graag.
Mooie handleiding heb je gemaakt, TOP :clap:

Kun je ook het nieuwe SPAM systeem uitgebreider behandelen?
Afbeelding

Vertrouwde afzenders
Afbeelding

(externe) Blacklist
Afbeelding

Ongeverifieerd ID
Afbeelding
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Duken

Bericht door Duken »

Goed idee, ik voeg een geavanceerd stukje toe waar deze instellingen worden besproken. Goede tip. Thx

Usenetwatcher
Supporter

Bericht door Usenetwatcher »

zeppos schreef:Ik heb spotnet 2.0.0.103 staan op mijn windows 7 x64 computer.
Het binnen halen van spots gaat prima, het downloaden op zich gaat prima.
Alleen als ik op de download knop druk, een reactie wil achter laten of op het een link druk krijg ik de volgende melding:
_document_MouseUp: Object reference not set to an instance of an object
Als ik op OK druk als ik op de download knop heb gedrukt, gaat het programma gewoon verder.
Spotnet start de download of slaat de nzb netjes op. Maar bij reacties gebeurt er niets, ik kan dus geen
reactie achter laten.
Voor de rest werkt het prima.
is dat niet de trojan versie even opletten zie eerste spot en versie nummer Spotnet.2.0.0.102.setup.zip

op spotnet word onder een valse nick een zogenaamde final (2.0.0.103) aan geboden ?

behangdelul
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Bericht door behangdelul »

@Duken, uitstekende handleiding!

Misschien kun jij mij ook wel helpen?

Enige wat ik nog heel erg mis is een ander filter. In 1.7.4 had ik de filterset van metro gedownload. Het beste wat daarin zat: Alleen spots die je net gedownload had. Oftewel, had je 3 dagen niet ingelogd en je database ververst, kon je er voor kiezen om alleen te laten zien wat de laatste 3 dagen nieuws was. Kon je makkelijker sorteren op alfabetische volgorde waardoor je bijv. direct alle versies van 1 film bij elkaar had.

Iemand een idee om zoiets in te stellen?
Oude code was zoiets als:

<Spotnet>
<Filter Name="Overzicht" Image="\Images\Metro\compleetoverzicht.png"><![CDATA[cat=1 OR cat=2 OR cat=3 OR cat=4 OR cat=5 OR cat=6 OR cat=9]]></Filter>
<Filter Name="Nieuw" Visible="true" Image="\Images\cf\new.png"><![CDATA[id > [SN:NEW]]]></Filter>
<Filter Name="Vandaag" Image="\Images\Metro\vandaag2.png"><![CDATA[date > ([SN:DATE] - 86400 )]]></Filter>

En dan is het die "Nieuw"....zou je dat ook in de nieuwe versie kunnen rommelen?

jaapie18

Bericht door jaapie18 »

Het klopt toch dat versie 2.0.0.103 de laatste versie is?

xjbx
Usenet: Newshosting
Internet: Ziggo
Leeftijd: 47
Contacteer:

Bericht door xjbx »

jaapie18 schreef:Het klopt toch dat versie 2.0.0.103 de laatste versie is?
Ja dat klopt.

EnigmaNL
Usenet: Astraweb
Internet: Fiber

Bericht door EnigmaNL »

Hoe krijg ik dit werkend met mijn eigen Sabnzbd installatie? Bij de oude spotnet kon ik gewoon een xml bestand aanpassen en hem zo naar mijn eigen non-spotnet Sabnzbd installatie te verwijzen maar ik krijg het hier niet voor elkaar.

Ik heb een spotnet.exe.config gevonden waar ik het IP, port en API in kan vullen maar als ik dat doe start Spotnet niet meer op.

Topicstarter
spotnet.update

Bericht door spotnet.update »

EnigmaNL schreef:Hoe krijg ik dit werkend met mijn eigen Sabnzbd installatie? Bij de oude spotnet kon ik gewoon een xml bestand aanpassen en hem zo naar mijn eigen non-spotnet Sabnzbd installatie te verwijzen maar ik krijg het hier niet voor elkaar.

Ik heb een spotnet.exe.config gevonden waar ik het IP, port en API in kan vullen maar als ik dat doe start Spotnet niet meer op.
ik zal kijken wat ik kan doen voor een externe sabnzbd, in de tussentijd kan je misschien "Bewerken" > "Downloadknop" > "NZB Openen" en dan wel daarvoor nzb bestanden associëren met je eigen sabnzbd? (of is dat niet wat je wilt)

-- [bericht automatisch samengevoegd - 30 jul 2015, 21:20] --

2.0.0.105
*link in de eerste post van de topic

[NEW] New filters schema is used by default. Special thanks to Vinny27 and Ruudje. To use new filters you should mouse right click on Filters panel and select Reset. but will do some total redesign of filters in upcoming release 106 or 107
[NEW] Ability to copy spot image to clipboard (from spot tab toolbar).
[NEW] Ability to open spot tab from Downloads (by double click to Subject).
[NEW] Bad words filter for comments. Now bad words are shown as "***" for comments. You can turn it off with the option: "Use bad words filter for comments". The list of bad words: "C:/ProgramData/Spotnet/badwords.txt"
[NEW] New option: "Automatically give the link to new Spotnet within the comment". Enabled by default.
[CHANGED] Do not refresh spots list on spot added/removed from/to black/whitelist.
[FIXED] Fixed [SN:NEW] tag support for filters. Usage in a filter rule: rowid > [SN:NEW]
[FIXED] Fixed error could happen on spot tab close.
[FIXED] Fixed problem with db update after provider settings change.
[FIXED] Fixed problem comment posted by user himself is not shown after spot tab reopen.
[FIXED] Now it is possible to use IPv4 for provider address.

als er een goeie badwords.txt wordt samengesteld voor toekomstig gebruik dan is deze zeer welkom!

Harper
Moderator Team Lid

Bericht door Harper »

Heel jammer dat in de nieuwste versie standaard een spammelding wordt meegezonden....

http://gyazo.com/01430fb9b33d33d98a66af5913ee31d3

Men kan die natuurlijk wel uitzetten in spotnet 2, maar aangezien de v2 gebruikers die melding zelf niet zien zal dat nauwelijks gebeuren en worden de andere spotnet cliênten overspoeld met deze ongevraagde spam.

Erg jammer!!! Een goed product verkoopt zichzelf wel.
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!

https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml

mfmvdsande

Bericht door mfmvdsande »

Ik heb sinds versie 2.0**** dat spotnet geen bestanden meer uitpakt.
Na het verifiëren krijg ik altijd de mislukt melding. Als ik in de map ' incomplete' het handmatig uitpak met winnaar lukt het wel.
Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen??
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer