Mooie handleiding heb je gemaakt, TOPDuken schreef:Eventuele op / aanmerkingen hoor ik graag.

Kun je ook het nieuwe SPAM systeem uitgebreider behandelen?

Vertrouwde afzenders

(externe) Blacklist

Ongeverifieerd ID

Moderators: Supporters, Moderator Team
Mooie handleiding heb je gemaakt, TOPDuken schreef:Eventuele op / aanmerkingen hoor ik graag.
is dat niet de trojan versie even opletten zie eerste spot en versie nummer Spotnet.2.0.0.102.setup.zipzeppos schreef:Ik heb spotnet 2.0.0.103 staan op mijn windows 7 x64 computer.
Het binnen halen van spots gaat prima, het downloaden op zich gaat prima.
Alleen als ik op de download knop druk, een reactie wil achter laten of op het een link druk krijg ik de volgende melding:
_document_MouseUp: Object reference not set to an instance of an object
Als ik op OK druk als ik op de download knop heb gedrukt, gaat het programma gewoon verder.
Spotnet start de download of slaat de nzb netjes op. Maar bij reacties gebeurt er niets, ik kan dus geen
reactie achter laten.
Voor de rest werkt het prima.
Ja dat klopt.jaapie18 schreef:Het klopt toch dat versie 2.0.0.103 de laatste versie is?
ik zal kijken wat ik kan doen voor een externe sabnzbd, in de tussentijd kan je misschien "Bewerken" > "Downloadknop" > "NZB Openen" en dan wel daarvoor nzb bestanden associëren met je eigen sabnzbd? (of is dat niet wat je wilt)EnigmaNL schreef:Hoe krijg ik dit werkend met mijn eigen Sabnzbd installatie? Bij de oude spotnet kon ik gewoon een xml bestand aanpassen en hem zo naar mijn eigen non-spotnet Sabnzbd installatie te verwijzen maar ik krijg het hier niet voor elkaar.
Ik heb een spotnet.exe.config gevonden waar ik het IP, port en API in kan vullen maar als ik dat doe start Spotnet niet meer op.