Ervaringen & Discussie: Eweka

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Oedjepoed
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Eweka

Bericht door Oedjepoed »

Sinds october 2012 IMHO is het downloaden van films en muziek niet meer mogelijke bij Eweka. Jarenlang geen probleem.
Nadat ik weer voor 30 dagen heb betaald voor de maand october 2012 kreeg ik een verassing ter verduren nl. alle downloads mislukten. Contact via interne mail opgenomen met Eweka en onderstaand treft u hun reactie, frustrerend.
Lees verder ....... De voorbeeld bestanden die u opgeeft zijn op last van hen die de auteursrechten van het oorspronkelijke bestand in eigendom hebben van usenet verwijderd.Het ongeautoriseerd verspreiden van auteursrechtelijk
beschermd materiaal op Usenet is in strijd met de voorwaarden van Eweka. Eweka biedt geen ondersteuning
bij vragen die mogelijk leiden tot gedrag dat strijdig is met onze voorwaarden en mogelijk de wet overtreden.
We zullen derhalve uw e-mail sluiten. Als wij uw e-mail mogelijk verkeerd hebben begrepen, als u algemene
support nodig hebt bij het gebruikmaken van onze diensten of wanneer u andere vragen heeft, stuur ons dan
een nieuwe e-mail. Dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groet, Jeroen Eweka support ...

....
Beste heer Jeroen,
Wat is überhaupt nog toelaatbaar en welke films en muziek mag er i.t.t. voorheen bijv.
tot jaar 2011 nog gedownload worden als ik u reactie zo lees. Had ik dit eerder geweten
had ik nooit een abonnement op op Eweka genomen en ben derhalve nu € 7.50 kwijt, jammer
dan. Uiteraard is dit de laatste keer geweest wat betreft Eweka. Wel vreemd als u dit plaatje
die ik met printscreen heb gemaakt onderste twee films wel zijn gelukt en 3 bovenste niet.
Klik hier <KNIP>
Met vriendelijke groet, Oedjepoed

NB Heb nog geen reactie gehad op mijn vraag. Anyway ben ik m'n € 7.50 kwijt dat wel. :cry:
Afbeelding verwijderd. Verwijzingen naar bestandsnamen zijn uitdrukkelijk verboden.
- ManiaK
Verplaatst vanuit Offtopic
- ManiaK

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Re: Eweka

Bericht door Wheaten »

Die Jeroen weet niet helemaal hoe het werkt.

Ze zijn niet van usenet verwijderd, maar worden door Eweka zelf niet doorgegeven/geblokkeerd. Eweka maakt gebruik van de Highwinds servers, net zoals mijn eigen usenet provider. Echter lukt het mij wel om de deze te downloaden.

ps. pas je plaatje aan door de bestanden onleesbaar te maken. Je brengt het forum in gevaar.

Oedjepoed
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

Bericht door Oedjepoed »

Beste,
Kan nu voor 3 dagen gratis met YabNews testen via Grabit gaat prima voorheen SABnzb en nu lukt
het ineens wel. By the way betreft quote ps. pas je plaatje enz. is mij niet duidelijk wat u ermee bedoelt.
Hoe ik bijv. de bestandjes onleesbaar moet makan. In ieder geval bedankt. Oedjepoed.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 okt 2012, 16:22] --

Beste,
Vraagje, met welke payserver heeft u beste ervaring mee? Alvast bedankt.

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

Bericht door Wheaten »

Oedjepoed schreef:Beste,
Kan nu voor 3 dagen gratis met YabNews testen via Grabit gaat prima voorheen SABnzb en nu lukt
het ineens wel. By the way betreft quote ps. pas je plaatje enz. is mij niet duidelijk wat u ermee bedoelt.
Hoe ik bijv. de bestandjes onleesbaar moet makan. In ieder geval bedankt. Oedjepoed.
Het plaatje bevatte titels met spot namen, de volgende keer even via mspaint een streep erdoor heen trekken
Oedjepoed schreef: Beste,
Vraagje, met welke payserver heeft u beste ervaring mee? Alvast bedankt.
kijk even in dit topic

_casper_

Eweka down?

Bericht door _casper_ »

kan het aan mij liggen of is eweka down??

Mustang5.0

Re: Eweka down?

Bericht door Mustang5.0 »

Niet down, maar sommige spots zijn niet meer binnen copleet binnen te halen.

_casper_

Bericht door _casper_ »

hoezo dat dan? ik kan zelf iets van 1 dag oud niet downloaden...

BitsOfSkin
Usenet: SuperUsenet
Internet: XS4ALL/Ziggo
Leeftijd: 42

Bericht door BitsOfSkin »

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.1
GCS/S d+pu s+: a C++ UBL++++@ P-- L++@ !E--- W++$ N++++>$ o-- K++@ w O- M-- V+ PS? PE>$ Y++@ PGP---- t 5 X- R++ tv-- b+++>$ DI++ D+++ G+ e+++(-)>$ h r y++**@
------END GEEK CODE BLOCK------

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Grote kans dat dit komt doordat hiervoor een verzoek is gedaan door de rechthebbende.

Extra info:
Eweka over Schending van Auteursrecht
Usenetproviders zien flinke toename takedown-requests

Mustang5.0

Bericht door Mustang5.0 »

_casper_ schreef:hoezo dat dan? ik kan zelf iets van 1 dag oud niet downloaden...
Ik had 1 bepaalde ( ook nog geen dag oud ) film waar de eerste 32 bestanden niet compleet waren en de anderen 106 wel.
Terwijl Eweka aangaf geen storingen te hebben.
De eerste 32 heb ik dus met een ander reader binnen gehaald.
Als je zoekt zie je veel meer berichten over Eweka :roll:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer