Nadat ik weer voor 30 dagen heb betaald voor de maand october 2012 kreeg ik een verassing ter verduren nl. alle downloads mislukten. Contact via interne mail opgenomen met Eweka en onderstaand treft u hun reactie, frustrerend.
Lees verder ....... De voorbeeld bestanden die u opgeeft zijn op last van hen die de auteursrechten van het oorspronkelijke bestand in eigendom hebben van usenet verwijderd.Het ongeautoriseerd verspreiden van auteursrechtelijk
beschermd materiaal op Usenet is in strijd met de voorwaarden van Eweka. Eweka biedt geen ondersteuning
bij vragen die mogelijk leiden tot gedrag dat strijdig is met onze voorwaarden en mogelijk de wet overtreden.
We zullen derhalve uw e-mail sluiten. Als wij uw e-mail mogelijk verkeerd hebben begrepen, als u algemene
support nodig hebt bij het gebruikmaken van onze diensten of wanneer u andere vragen heeft, stuur ons dan
een nieuwe e-mail. Dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groet, Jeroen Eweka support ...
....
Beste heer Jeroen,
Wat is überhaupt nog toelaatbaar en welke films en muziek mag er i.t.t. voorheen bijv.
tot jaar 2011 nog gedownload worden als ik u reactie zo lees. Had ik dit eerder geweten
had ik nooit een abonnement op op Eweka genomen en ben derhalve nu € 7.50 kwijt, jammer
dan. Uiteraard is dit de laatste keer geweest wat betreft Eweka. Wel vreemd als u dit plaatje
die ik met printscreen heb gemaakt onderste twee films wel zijn gelukt en 3 bovenste niet.
Klik hier <KNIP>
Met vriendelijke groet, Oedjepoed
NB Heb nog geen reactie gehad op mijn vraag. Anyway ben ik m'n € 7.50 kwijt dat wel.