Ik heb een bepaald stappenplan uitgestippeld om Spotnet weer aan de gang te krijgenmengerg schreef:OK, status quo is nu als volgt:
- .NET 4 geïnstalleerd (maar toen werkte VS 2010 niet meer)
- VS 2010 hersteld vanuit de Windows Programma's (duurt een half uur, met drie herstarts ... enfin)
- VS 2010 werkt weer (moet ook, is mijn dagelijkse gereedschap en als ik die niet heb wordt mijn baas boos)
Spotnet wil ik nu de-installeren volgens het 1 t/m 16 recept. Alleen zie ik niet waarom ik nu nog 9 en 11 zou moeten draaien. .NET is kersvers geïnstalleerd en werkt. Nieuwer kan niet en als het goed is, is er ook niets door Spotnet in gefixed of zo. Dus ook schoon voor mijn gevoel.
Wat is wijsheid ?
Vandaar dat ik vroeg: Je hebt wel eerst dotnetfx_cleanup_tool.zip gedownload en cleanup_tool.exe uitgevoerd?
tja wat is wijsheid, ik zou dan niet eens Spotnet op deze machine gaan draaien, daar i.p.v. Spotnet op een virtuele PCmengerg schreef:is mijn dagelijkse gereedschap
zoiets als VMware Workstation + Win XP, als alles lekker "draait" neem je een snapshot en bij problemen is het Revert snapshot ...klaar
Stappen 9 en 11 vervallen bij een nieuwe installatie van .NET 4