error 931 The connection attempt timed out, or the connected
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
-
- Usenet: Yabnews
- Internet: Kpn
Re: Foutmelding 931 fout tijdens ophalen vd headers
ow wacht ik zie staan dat ik een windows firewall heb?? Moet ik daar dan handmatig spotnet invullen??
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
schakel hem eens tijdelijk uit,helpt dat niet dan weer aanzetten
-
- Usenet: eweka
- Internet: telfort
- Leeftijd: 36
Wat je kunt proberen:
1. Je kan ook proberen om spotnet toe te voegen in de windows firewall
Zie deze link:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... s-Firewall
Daar staat hoe je dat kunt doen
2. Wat je ook nog eventueel kan doen is de reacties uitschakelen in spotnet zelf.
Dat doe je door in het menu te gaan:
Bewerken -> instellingen -> reacties automatisch ophalen (Deze moet je uitvinken)
Mocht dit ook nog niet werken kun je eventueel dit ook nog proberen:
3. Het klinkt gek, maar na wat gegoogle blijkt dat je bij deze foutmelding eerst Spotlite moet installeren. Deze openen en configureren. Hierna Spotlite afsluiten en daarna zal Spotnet naar wens moeten werken..
1. Je kan ook proberen om spotnet toe te voegen in de windows firewall
Zie deze link:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/wind ... s-Firewall
Daar staat hoe je dat kunt doen
2. Wat je ook nog eventueel kan doen is de reacties uitschakelen in spotnet zelf.
Dat doe je door in het menu te gaan:
Bewerken -> instellingen -> reacties automatisch ophalen (Deze moet je uitvinken)
Mocht dit ook nog niet werken kun je eventueel dit ook nog proberen:
3. Het klinkt gek, maar na wat gegoogle blijkt dat je bij deze foutmelding eerst Spotlite moet installeren. Deze openen en configureren. Hierna Spotlite afsluiten en daarna zal Spotnet naar wens moeten werken..
I rehabilitate spotnet, I train filters. I am the FILTERMAN !!
Lees de Regels!
Probleem? Gebruik de zoekfunctie eerst!
Lees de Regels!
Probleem? Gebruik de zoekfunctie eerst!
-
Ik heb dus de microsoft firewall uitgeschakeld, de AVG uitgeschakeld. Tevens SPotnet toegevoegd aan de veilige lijst van microsoft firewall.....laptop uit en aan maar helaas
( geen resultaat!!!
Spotlite had ik erop staan, maar heb ik eraf gegooid want ik snapte er niet zo veel van en tevens kon ik ineens niks meer met Spotnet zelf doen??!! hij gaf aan teveel verbindingen oid?? Pfff wat nu??!!!
Tevens Reacties uitgeschakeld in SPotnet zelf, maar toch blijft hij ze laden als ik nieuwe spots op wil halen!!

Spotlite had ik erop staan, maar heb ik eraf gegooid want ik snapte er niet zo veel van en tevens kon ik ineens niks meer met Spotnet zelf doen??!! hij gaf aan teveel verbindingen oid?? Pfff wat nu??!!!
Tevens Reacties uitgeschakeld in SPotnet zelf, maar toch blijft hij ze laden als ik nieuwe spots op wil halen!!
-
Zelfs met de 4 verbindingen blijft zowel Spotnet de 931 fout aangeven. Hij wil de reacties laden maar je ziet de KB snelheid steeds lager zakken en op het laatste bij nog maar 59 kb en dan krijg ik de error melding. Spotlite loopt steeds vast
en blijft de foutmelding ook maar steeds geven...
Kortom volgens mij hebben we nu alles al geprobeerd??? Baal als een stekker!

Kortom volgens mij hebben we nu alles al geprobeerd??? Baal als een stekker!
-
- Moderator Team Lid
Aanvuling:
Opmerking de combo box (bij aantal verbindingen) geeft de keuze 4 | 8 | 12 | 16 | deze valt ook handmatig in te vullen
voorbeeld: type in het witte vlak 10 >> klik daarna op verbinden
De keuze wordt onthouden
In het servers.xml bestand wordt je wachtwoord ingevuld met encryptie , wachtwoorden, aantal verbindingen vul je in bij: Spotnet >> Bewerken >> ProviderJunior1983 schreef:Tevens in het serverbestand, ook nog mn wachtwoord van yabnews ingevuld want op deze plaats stond een ander wachtwoord die i niet kende? Maar ook geen resultaat....
Opmerking de combo box (bij aantal verbindingen) geeft de keuze 4 | 8 | 12 | 16 | deze valt ook handmatig in te vullen
voorbeeld: type in het witte vlak 10 >> klik daarna op verbinden
De keuze wordt onthouden
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
hallo Ypsos,
helaas heb ik dit allemaal al gedaan. In spotnet heb ik 10 al geprobeerd, 8 en nu als laatste 4 zelfs. In het servers.xml bestand staat alles nu juist denk ik. Username, ww etc allemaal ingevuld. Overigens stonden deze al goed, maar goed toch maar opgevolgd wat er in oplossende forum stond.
Spotlite erop, maar blijft steeds ook de error geven zoals ik hier al vermeld heb. Spotnet zelf blijft ook steeds zelfde foutmeldng geven. Nogmaals downloaden en nieuwe spots weergeven doet hij prima hoor, maar je moet wel een half uur geduld hebben voor hij de error aangeeft en dan kan je gewoon gaan downloaden. Heel irrant dus. tevens kan ik zo ook nooit iemand een keer bedanken voor een leuke download> niet netjes dus....
En ik gebruik spotnet juist omdat ik een leek ben op het gebied van IT en ik nu voor het eerst download via nieuwsgroepen, en gezien spotnet in weze alles voor je klaar maakt is dit voor mij helemaal geweldig! Maar alleen jammer dat het bij mij niet helemaal juist werkt
helaas heb ik dit allemaal al gedaan. In spotnet heb ik 10 al geprobeerd, 8 en nu als laatste 4 zelfs. In het servers.xml bestand staat alles nu juist denk ik. Username, ww etc allemaal ingevuld. Overigens stonden deze al goed, maar goed toch maar opgevolgd wat er in oplossende forum stond.
Spotlite erop, maar blijft steeds ook de error geven zoals ik hier al vermeld heb. Spotnet zelf blijft ook steeds zelfde foutmeldng geven. Nogmaals downloaden en nieuwe spots weergeven doet hij prima hoor, maar je moet wel een half uur geduld hebben voor hij de error aangeeft en dan kan je gewoon gaan downloaden. Heel irrant dus. tevens kan ik zo ook nooit iemand een keer bedanken voor een leuke download> niet netjes dus....
En ik gebruik spotnet juist omdat ik een leek ben op het gebied van IT en ik nu voor het eerst download via nieuwsgroepen, en gezien spotnet in weze alles voor je klaar maakt is dit voor mij helemaal geweldig! Maar alleen jammer dat het bij mij niet helemaal juist werkt

-
- Moderator Team Lid
Hallo Junior1983,
Als je SpotLite v2 (komt standaard met NZB buttons) nog niet hebt download deze dan
als je wilt downloaden hebt je een newsreader nodig voorbeeld Binreader incl. handleiding.
Download: DebugView (hoeft niet geïnstalleerd te worden)
Start DebugView.exe
DebugView. --> Ctrl + W of in het menu Capture --> Capture Win32
Start SpotLite
Probeer een paar spots te openen
Copy/past het DebugView log in een bericht hier, Let er even op dat je wachtwoord wijzigt in het log file
voorbeeld log file
Poort 563 - SSL al geprobeerd?
http://yabnews.nl/faq

Als je SpotLite v2 (komt standaard met NZB buttons) nog niet hebt download deze dan
als je wilt downloaden hebt je een newsreader nodig voorbeeld Binreader incl. handleiding.
Download: DebugView (hoeft niet geïnstalleerd te worden)
Start DebugView.exe
DebugView. --> Ctrl + W of in het menu Capture --> Capture Win32
Start SpotLite
Probeer een paar spots te openen
Copy/past het DebugView log in een bericht hier, Let er even op dat je wachtwoord wijzigt in het log file
voorbeeld log file
- Spoiler: show
Poort 563 - SSL al geprobeerd?
http://yabnews.nl/faq
- Op welke poorten kan ik verbinding maken?
U kunt verbinding maken op de standaard poort 119 en op poort 80. Voor SSL kunt u gebruik maken van poort 563. - Kan ik gebruik maken van SSL ?
Jazeker! U kunt bij YabNews ook gebruik maken van SSL, dit gaat op poort 563.

Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
-
hallo Ypsos,
excuses voor de wat latere reactie. Ik heb je tip doorgelezen, vraagje moet ik spotlite v2 nu downloaden naast het spotlite en spotnet? Of spotlite eraf halen? Ik maak al gebruik van een betaalde newsreader yabnews of is dit niet wat je bedoelt met binreader? Werkt spotlite v2 hetzelfde als spotnet? dat het programma alles voor je doet zeg maar? Ben namelijk echt een leek op het gebied van IT....
Ik ga nu ook even je andere tip proberen, de poort veranderen. Ik maak nu gebruik van poort 119, ik zal even poort 563 proberen... Laat zo even weten of dit resultaat heeft. Tevens ga ik dat debugview proberen, laat dit zo even weten....
Ieder geval vast enorm bedankt voor jullie hulp!!!
excuses voor de wat latere reactie. Ik heb je tip doorgelezen, vraagje moet ik spotlite v2 nu downloaden naast het spotlite en spotnet? Of spotlite eraf halen? Ik maak al gebruik van een betaalde newsreader yabnews of is dit niet wat je bedoelt met binreader? Werkt spotlite v2 hetzelfde als spotnet? dat het programma alles voor je doet zeg maar? Ben namelijk echt een leek op het gebied van IT....
Ik ga nu ook even je andere tip proberen, de poort veranderen. Ik maak nu gebruik van poort 119, ik zal even poort 563 proberen... Laat zo even weten of dit resultaat heeft. Tevens ga ik dat debugview proberen, laat dit zo even weten....
Ieder geval vast enorm bedankt voor jullie hulp!!!