Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.81
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: voordeelusenet
Welke Internet Provider heb je?: tele2
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: win eigen
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: sinds ik overstapte van eweka naar voordeel usenet.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik dowloade altijd via Eweka en dat ging prima. In een vlaag van verstandsverbijstering besloot ik een keer iets anders te gebruiken.
Dat werd http://www.voordeligusenet.nl Ik heb een gelijkwaardige abbo maar de snelheid is de ongeveer de helft van wat ik gewend ben bij Eweka. 650kbs haal ik nu max!. Bovendien komen er enkel *rar bestanden binnen. (spots vallen binnen de retentie).
Ik wil geen rar bestanden. Ik werk met spotnet omdat deze werk uit handen neemt maar bij VU is dat niet het geval..
Wat raden jullie me aan? ZIjn het bij VU gewoon grappenmakers die geld willen verdienen of doe ik iets verkeerd?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: quickpar geinstalleerd maar deze genereert ook geen videobestanden uit mijn gedownloade bestanden.
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
xml version="1.0"?>
-<Spotnet> <Server Connections="2" SSL="0" Port="80" Password="<KNIP>" Username="<KNIP>" Server="reader.voordeligusenet.nl" Type="Headers"/> <Server Connections="6" SSL="0" Port="80" Password="***"
Username="***"
Server="reader.voordeligusenet.nl" Type="Downloads"/> <Server Connections="1" SSL="0" Port="80" Password="<KNIP>" Username="<KNIP>" Server="reader.voordeligusenet.nl" Type="Uploads"/> </Spotnet>
Ik dowloade altijd via Eweka en dat ging prima. In een vlaag van verstandsverbijstering besloot ik een keer iets anders te gebruiken.
Dat werd http://www.voordeligusenet.nl Ik heb een gelijkwaardige abbo maar de snelheid is de ongeveer de helft van wat ik gewend ben bij Eweka. 650kbs haal ik nu max!. Bovendien komen er enkel *rar bestanden binnen. (spots vallen binnen de retentie).
Ik wil geen rar bestanden. Ik werk met spotnet omdat deze werk uit handen neemt maar bij VU is dat niet het geval..
Wat raden jullie me aan? ZIjn het bij VU gewoon grappenmakers die geld willen verdienen of doe ik iets verkeerd?
Ik heb quickpar geinstalleerd maar deze genereert ook geen videobestanden uit mijn gedownloade bestanden. wat doe ik fout? Met Eweka kreeg ik altijd gewoon film of installatiebestanden.