overgestapt naar andere payserver met spotnet

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
mixfilm
Answers: 0
Usenet: eweka
Internet: tele2

overgestapt naar andere payserver met spotnet

Bericht door mixfilm »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.81
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: voordeelusenet
Welke Internet Provider heb je?: tele2
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: win eigen
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: sinds ik overstapte van eweka naar voordeel usenet.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik dowloade altijd via Eweka en dat ging prima. In een vlaag van verstandsverbijstering besloot ik een keer iets anders te gebruiken.
Dat werd http://www.voordeligusenet.nl Ik heb een gelijkwaardige abbo maar de snelheid is de ongeveer de helft van wat ik gewend ben bij Eweka. 650kbs haal ik nu max!. Bovendien komen er enkel *rar bestanden binnen. (spots vallen binnen de retentie).
Ik wil geen rar bestanden. Ik werk met spotnet omdat deze werk uit handen neemt maar bij VU is dat niet het geval..
Wat raden jullie me aan? ZIjn het bij VU gewoon grappenmakers die geld willen verdienen of doe ik iets verkeerd?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: quickpar geinstalleerd maar deze genereert ook geen videobestanden uit mijn gedownloade bestanden.
Schone installatie: Nee
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

xml version="1.0"?>
 -<Spotnet> <Server Connections="2" SSL="0" Port="80" Password="<KNIP>" Username="<KNIP>" Server="reader.voordeligusenet.nl" Type="Headers"/> <Server Connections="6" SSL="0" Port="80" Password="***"
 Username="***"
 Server="reader.voordeligusenet.nl" Type="Downloads"/> <Server Connections="1" SSL="0" Port="80" Password="<KNIP>" Username="<KNIP>" Server="reader.voordeligusenet.nl" Type="Uploads"/> </Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Ik dowloade altijd via Eweka en dat ging prima. In een vlaag van verstandsverbijstering besloot ik een keer iets anders te gebruiken.
Dat werd http://www.voordeligusenet.nl Ik heb een gelijkwaardige abbo maar de snelheid is de ongeveer de helft van wat ik gewend ben bij Eweka. 650kbs haal ik nu max!. Bovendien komen er enkel *rar bestanden binnen. (spots vallen binnen de retentie).
Ik wil geen rar bestanden. Ik werk met spotnet omdat deze werk uit handen neemt maar bij VU is dat niet het geval..
Wat raden jullie me aan? ZIjn het bij VU gewoon grappenmakers die geld willen verdienen of doe ik iets verkeerd?
Ik heb quickpar geinstalleerd maar deze genereert ook geen videobestanden uit mijn gedownloade bestanden. wat doe ik fout? Met Eweka kreeg ik altijd gewoon film of installatiebestanden.

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: overgestapt naar andere payserver met spotnet

Bericht door ardy43 »

hoi mixfilm,

Welk abonnement heb je genomen?
Hoeveel verbindingen horen er bij je pakket?
Want het lijkt mij dat er iets niet goed staat bij je severs xml.

Topicstarter
mixfilm

Bericht door mixfilm »

12 mbit

Prijs p/m: €5,75
Verbindingen: 8
Geen download limiet
24 uur per dag actief

Mutaties in servers.xml was voor mij ook nieuw overigens. Bij Eweke hoefde dat niet.

Heb je meer info nodig?

mixfilm

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

Probeer eens poort 119 i.p.v 80

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="reader.voordeligusenet.nl" Username="XXXXX" Password="XXXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="reader.voordeligusenet.nl" Username="XXXXX" Password="XXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
  <Server Type="Uploads" Server="reader.voordeligusenet.nl" Username="XXXXX" Password="XXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
let ook even op de connections >> Headers 2 | Downloads 6 | Uploads 1

feedback voordeligusenet

Tip;
als je abbo afgelopen is naar een andere provider overstappen, voorbeeld sunnyusenet gratis een week testen
Laatst gewijzigd door Ypsos op 11 mar 2012, 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Topicstarter
mixfilm

Bericht door mixfilm »

andere poort ga ik nu testen!
en de connections nog eens nakijken. DANK!
dat is 1 mening. Bovendien lees ik elders weer betere. Ik ga denk ik ook weer over naar Eweka. Maar los zaken graag op. Het valt mij tegen dat er enkel rars binnenkomen. Dat is verwonderlijk. Ik hoop dat ardy43 nog iets heeft.

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

mixfilm schreef:Mutaties in servers.xml was voor mij ook nieuw overigens. Bij Eweke hoefde dat niet.
Van wie moest dat?

xml version="1.0"?> zou dan moeten zijn <?xml version="1.0"?>
-<Spotnet> <Spotnet> (zonder streepje ervoor)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Topicstarter
mixfilm

Bericht door mixfilm »

ik moest dat toen ik 502 errors kreeg.

poort 119 lijkt snelheidswinst op te leveren! jippie!

Het feit dat ik enkel rar bestanden krijg. Heeft dat te maken met de betreffende payserver?

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

mixfilm schreef:ik moest dat toen ik 502 errors kreeg.
502 Authentication Failed
502 You've reached your maximum number of simultaneous connections
bron
mixfilm schreef:poort 119 lijkt snelheidswinst op te leveren! jippie!
yep, nog een te gaan
mixfilm schreef:Het feit dat ik enkel rar bestanden krijg. Heeft dat te maken met de betreffende payserver?
Nee, je haalt wel de rar files binnen dus het downloaden gaat goed maar het uitpakken niet dit lijkt eerder een SABnzbd probleem te zijn.

1.) Start Spotnet
2.) open in je browser, ga naar het volgende adres: http://localhost:8090/
3.) ga naar opties (http://localhost:8090/#/config/switches/), kijk of "Unrar toestaan:" aangevinkt staat
4.) bekijk ook je log file zie http://localhost:8090/#/connections/ - Toon log info

Afbeelding

edit:
als het goed is staat dit o.a in je log file

2012-03-11 18:11:30,845::INFO::[__init__:289] All processes started
2012-03-11 18:11:30,845::INFO::[sabnzbd:330] Web dir is C:\Program Files\Spotnet\interfaces\smpl
2012-03-11 18:11:30,845::INFO::[sabnzbd:330] Web dir is C:\Program Files\Spotnet\interfaces\smpl
2012-03-11 18:11:30,877::INFO::[sabnzbd:453] _yenc module... found!
2012-03-11 18:11:30,877::INFO::[sabnzbd:461] par2 binary... found (C:\Program Files\Spotnet\win\par2\par2.exe)
2012-03-11 18:11:30,877::INFO::[sabnzbd:466] par2-classic binary... found (C:\Program Files\Spotnet\win\par2\par2-classic.exe)
2012-03-11 18:11:30,877::INFO::[sabnzbd:469] unrar binary... found (C:\Program Files\Spotnet\win\unrar\UnRAR.exe)
2012-03-11 18:11:30,877::INFO::[sabnzbd:474] unzip binary... found (C:\Program Files\Spotnet\win\unzip\unzip.exe)
2012-03-11 18:11:30,877::INFO::[sabnzbd:489] pyOpenSSL... found (True)
2012-03-11 18:11:30,877::INFO::[sabnzbd:1352] Starting web-interface on localhost:8090

oja nog een vraagje heb je nog servers.xml ingevuld zoals het voorbeeld zonder xml version="1.0"?> en zonder het streepje voor -<Spot <knip>
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Gompy
Leeftijd: 109

Bericht door Gompy »

Als ik een 20-tal andere beoordelingen bekijk is er niks mis met deze usenetprovider... ;)
En als ik bekijk wat men aanbied, zijn de prijzen, retentie, downloadsnelheid en klantenservice alleszins redelijk.

Voordeligusenet :clap:

Men moet voorzichtig zijn met het negatief beoordelen van een bedrijf, helemaal als die beoordeling gebaseerd is op de onkunde van iemand.
Uit het hele verhaal van topicstarter kan men opmaken dat deze persoon van geen toeten of blazen weet.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer