Als ik hem later bijwerk, gaat de database tot vandaag, maar die kan ik niet openen, spot niet gevonden, spot mogelijk te oud.
Maarrrrrrrrrrr, als ik ik dan een spot van donderdag wil openen, kan ik alles openen, van voor donderdag en een gedeelte van de eerste van donderdag.
Kortom, ik kan alleen donderdag en daarvoor openen en downloaden, hij doet het prima dan, maar de laatste en alles van na donderdag tot vandaag niet.
Dat hij bij instalatie een data base heeft tot afgelopen donderdag vond ik al vreemd, daarom ben ik gaan kijken of ik de spots van voor donderdag kon openen ja dus.........
Dat is wat ik heb ontdekt, weet iemand hoe ik dat kan oplossen.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 05 dec 2011, 12:48] --
Dit is wat ik gedaan heb, ik heb, news.ziggo.nl.dbc en news.ziggo.nl.dbs uit mijn spotnet map verwijderd in
programmadata map en heb spotnet gewoon opnieuw opgestart. Toen kreeg ik een nieuwe database en nu doet hij het nog steeds hartstikke goed.
Ik heb expres de pc een paar keer opnieuw gestart en 5 keer Spotnet geopend maar hij bleef het goed doen.
Ik hoop dat dit nu niet weer toeval is, maar ik laat het weten als het toch niet geholpen heeft.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 05 dec 2011, 13:23] --
Sorry, ook dit heeft niets geholpen, want ik heb weer het zelfde probleem, "spot niet gevonden, mogenlijk te oud"
Jammer, nu weet ik het dus ook niet meer...........................