Spot niet gevonden,waarschijnlijk te oud,spots van gisteren?

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Jethea
Answers: 0
Internet: ziggo

Re: Regelmatig foutmelding spot te oud bij spots van gister

Bericht door Jethea »

Heel raar, als ik spotnet opnieuw installeer, instaleerd hij de database tot vorige week donderdag.
Als ik hem later bijwerk, gaat de database tot vandaag, maar die kan ik niet openen, spot niet gevonden, spot mogelijk te oud.
Maarrrrrrrrrrr, als ik ik dan een spot van donderdag wil openen, kan ik alles openen, van voor donderdag en een gedeelte van de eerste van donderdag.
Kortom, ik kan alleen donderdag en daarvoor openen en downloaden, hij doet het prima dan, maar de laatste en alles van na donderdag tot vandaag niet.
Dat hij bij instalatie een data base heeft tot afgelopen donderdag vond ik al vreemd, daarom ben ik gaan kijken of ik de spots van voor donderdag kon openen ja dus.........
Dat is wat ik heb ontdekt, weet iemand hoe ik dat kan oplossen. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

-- [bericht automatisch samengevoegd - 05 dec 2011, 12:48] --

Dit is wat ik gedaan heb, ik heb, news.ziggo.nl.dbc en news.ziggo.nl.dbs uit mijn spotnet map verwijderd in
programmadata map en heb spotnet gewoon opnieuw opgestart. Toen kreeg ik een nieuwe database en nu doet hij het nog steeds hartstikke goed.
Ik heb expres de pc een paar keer opnieuw gestart en 5 keer Spotnet geopend maar hij bleef het goed doen.
Ik hoop dat dit nu niet weer toeval is, maar ik laat het weten als het toch niet geholpen heeft. :D :D :D

-- [bericht automatisch samengevoegd - 05 dec 2011, 13:23] --

Sorry, ook dit heeft niets geholpen, want ik heb weer het zelfde probleem, "spot niet gevonden, mogenlijk te oud"
Jammer, nu weet ik het dus ook niet meer........................... :sick: :sick: :sick:

grijze

Re: Spot niet gevonden,waarschijnlijk te oud,spots van giste

Bericht door grijze »

Ik heb er hier ook last van met ziggo, soms doet Spotnet het redelijk en daarna geeft het spot te oud of niet op de server aan.
Als ik Eweka invoer doet Spotnet het wel goed.
Soms geeft Spotnet ook iets van ( 500 ) cant find server for group 500.
Heb herhaaldelijk Spotnet verwijderd en op nieuw geinstalleerd, met en zonder improver en FTD look.
Nu lijkt het mij dat Spotnet het beter doet zonder dan met FTD look.
Ik denk zelf dat er iets is met de news servers van ziggo.
We wachten het maar weer af wat de oplossing is voor dit probleem.

Spotnet doet het nu al een hele dag goed ( 08-12-2011 ) zelfs met improver en looks.
Het lijkt zelfs wel sneller te gaan

rodijaka
Leeftijd: 56

Bericht door rodijaka »

Had dus ook last van het probleem zoals ik al eerder had beschreven,wat ik heb gedaan is een hele nieuwe installatie gedaan van mijn windows en ben terug gegaan naar de spotnet versie 1.7.8 en ik heb sindsdien nergens meer last van gehad.
Wat ik alleen vreemd vindt is dat er dan ook niemand hier kan vertellen wat nu het probleem is,heel jammer je komt hier toch met een vraag waar eigenlijk niemand een antwoord op weet en er wordt naar mijn mening ook niets mee gedaan.
Maar we wachten het rustig af totdat er een versie komt die wel goed is.

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Er bestaat geen Spotnet 1.7.8. Waarschijnlijk word er Spotnet 1.7.6 bedoeld.
Mooi dat die versie het probleem niet heeft.
Het probleem word waarschijnlijk veroorzaakt door een bug in 1.8.x.
Deze kunnen gemeld worden in de Spotnet Bug Tracker als dit nog niet gedaan is.

Dit forum is bedoeld om elkaar te helpen en om problemen/oplossingen overzichtelijk te houden. Spotnet en dit forum staan los van elkaar. De maker van Spotnet heeft een topic op Tweakers en is degene die het probleem kan oplossen. Drazix leest de berichten als het goed is wel maar reageert weinig.

miver
Usenet: Spotnet
Internet: Zeelandnet

Bericht door miver »

Hallo,

Ik heb hier hetzelfde probleem, bij het openen van een spot krijg ik de melding dat deze niet gevonden is en waarschijnlijk te oud. Dit bij recent geplaatste spots, dus snap er helemaal niets van.
Heb er ook nog niet eerder last van gehad. Dus hoor graag hoe dit op te lossen.
Alvast bedankt!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer