Database na bijwerken dubbel zo groot

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Qty
Answers: 0
Usenet: XSNEWS
Internet: Ziggo

Re: Database na bijwerken dubbel zo groot

Bericht door Qty »

Goedemiddag :P

ik heb het zelfde probleem met updaten. ik heb soms wel 8x de zelfde in me lijst staan updaten duurt heeeeeel lang.
hij haal steeds de zelfde op maar ik zit bij XSNews. Soms haald hij niet eens de nieuwe op.

HELP want het duurt bij mij gewoon bijna een uur om uptedatten.

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Bericht door ardy43 »

taakbeheer, spotnet taak beeindigen

Qty
Usenet: XSNEWS

Bericht door Qty »

ja dat had ik al gedaan maar dit doet hij elke keer en eigenlijk hoe haal ik me datebase weg van spotnet ? want ik weet het eerlijk gezegt niet.. haha

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Bericht door ardy43 »

Het Spotnet-mapje staat voor Windows XP in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en voor Windows 7 in C:\ProgramData\Spotnet. De meeste problemen worden verholpen door de naam van dit mapje te veranderen in 'Spotnet.bck' of hem volledig te verwijderen.
ik zou de database verwijderen dan maakt spotnet een nieuwe aan

...De Spotnetmap is een verborgen map. Je moet Windows zo instellen dat ie deze map laat zien.
Voor Windows 7 moet dat op deze manier:
Windows Vista en Windows 7

Ga naar Computer
Kies Organiseren > Map- en zoekopties
Ga naar het tabblad Weergave
Scroll in het venster naar Verborgen bestanden en mappen
Selecteer de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven
Klik op Toepassen > OK

providernaam --------databasefile

Magsel
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Leeftijd: 57

Bericht door Magsel »

Begbie schreef:Eindelijk, zoals het er nu naar uitziet is het probleem verholpen. Heb het nu al meerdere keren gedaan en tot nu toe geen dubbele database meer.

Ervaren andere dit ook?
En wat is het dan wat je "meerdere keren hebt gedaan"?

HarrieNak398
Usenet: NewsXS
Internet: XS4ALL

Bericht door HarrieNak398 »

Bij mij wordt telkens ca. 400.000 spots geladen, telkens met 29 september als laatste datum, hoort dit bij hetzelfde probleem ? Verborgen bestanden worden al gewoon weergegeven, voorkomt het probleem niet kennelijk, hoor graag jullie wijze mening

Magsel
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo 250 mbit
Leeftijd: 57

Bericht door Magsel »

HarrieNak398 schreef:Bij mij wordt telkens ca. 400.000 spots geladen, telkens met 29 september als laatste datum, hoort dit bij hetzelfde probleem ? Verborgen bestanden worden al gewoon weergegeven, voorkomt het probleem niet kennelijk, hoor graag jullie wijze mening
Ja, zelfde probleem.
Er wordt waarschijnlijk een max. aantal posts gedownload zodat je nooit verder komt dan eind september.
De volgende keer dat je SN weer start (of SN bijwerkt) wordt de rest gedownload.

Sjonnies2233
Usenet: Lightning

Bericht door Sjonnies2233 »

Magsel schreef:
HarrieNak398 schreef:Bij mij wordt telkens ca. 400.000 spots geladen, telkens met 29 september als laatste datum, hoort dit bij hetzelfde probleem ? Verborgen bestanden worden al gewoon weergegeven, voorkomt het probleem niet kennelijk, hoor graag jullie wijze mening
Ja, zelfde probleem.
Er wordt waarschijnlijk een max. aantal posts gedownload zodat je nooit verder komt dan eind september.
De volgende keer dat je SN weer start (of SN bijwerkt) wordt de rest gedownload.
Bij mij ook hetzelfde probleem. hoop dat er binnenkort een oplossing komt, want het wordt vervelend....

mupput

Bericht door mupput »

:locked:
Laatst gewijzigd door mupput op 23 okt 2011, 14:18, 3 keer totaal gewijzigd.

Bouli
Usenet: Easyusenet
Internet: Ziggo 120mbit

Bericht door Bouli »

Dit ligt aan Lightningusenet in combinatie met Spotnet.
Althans, ik ervaar hetzelfde probleem als jou en ik gebruik Lightning Usenet als provider.
Vandaag had ik posts van 22 oktober erin staan en nadat ik het programma heb geupdate kom ik niet verder dan 29september als laatste entry. Ook niet na 20x opnieuw updaten omdat hij nooit meer nieuwe posts vindt.

Nu heb ik een andere usenet provider ingevuld om de spots op te halen met Spotnet en direct ging alles goed en heb ik posts van 23 oktober in mijn database staan. Dus er is iets goed mis met Lightningusenet dat ervoor zorgt dat Spotnet niet goed update. Ik denk niet dat dit probleem bij Spotnet ligt, maar bij Lightningusenet, vooral omdat de snelheid van Lightningusenet tegenwoordig extreem laag is, haal nog maar 30% van de beloofde snelheid.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer