HarrieNak398 schreef:Bij mij wordt telkens ca. 400.000 spots geladen, telkens met 29 september als laatste datum, hoort dit bij hetzelfde probleem ? Verborgen bestanden worden al gewoon weergegeven, voorkomt het probleem niet kennelijk, hoor graag jullie wijze mening
Dit ligt aan Lightningusenet in combinatie met Spotnet.
Althans, ik ervaar hetzelfde probleem als jou en ik gebruik Lightning Usenet als provider.
Vandaag had ik posts van 22 oktober erin staan en nadat ik het programma heb geupdate kom ik niet verder dan 29september als laatste entry. Ook niet na 20x opnieuw updaten omdat hij nooit meer nieuwe posts vindt.
Nu heb ik een andere usenet provider ingevuld om de spots op te halen met Spotnet en direct ging alles goed en heb ik posts van 23 oktober in mijn database staan. Dus er is iets goed mis met Lightningusenet dat ervoor zorgt dat Spotnet niet goed update. Ik denk niet dat dit probleem bij Spotnet ligt, maar bij Lightningusenet, vooral omdat de snelheid van Lightningusenet tegenwoordig extreem laag is, haal nog maar 30% van de beloofde snelheid.