Ok, ik zal morgen is even kijken waar het verschil in zit, ben zelf ook wel benieuwd namelijk.hjvbft schreef:Heb nog eens in de groep free.pt gekeken met Eweka.
Er zit een gat tussen 475 dagen t/m 414 dagen.Hierdoor komt waarschijnlijk bovenstaand verschil.
Mogelijk is er toen een storing geweest. Er zit ook een gat tussen 393 dagen t/m 353 dagen.
Echter lijkt het er op dat er toen geen spots geplaatst zijn.De 2 spots voor en na het gat zijn het zelfde.
Zie voor de rest geen grote gaten (dat veel dagen missen).
@sportfan27: Zie dat je beide database bestanden hebt. Je kan beide vergelijken met SQLite Compare.
Dan kan je zien wat de verschillen zijn en hoe de verschillen zijn (paar spots per dag of een paar dagen).
Ik gebruik Eweka al jaren met volle tevredenheid maar sinds de stop van FTD heb ik voor Spotnet een maandje Lighting erbij genomen omdat er zoveel spots misten met Eweka, in principe wil ik Lighting weer stoppen en gewoon doorgaan met Eweka alleen wil ik wel zeker zijn (net als anderen hier) dat ik vanaf heden geen spots ga missen met Eweka.