Als iedereen nou is niet voor een ander zou spreken was het allemaal een stuk objectiever ...
Het werkt gewoon HART-STIK-KE goed bij 90% , 10% zal inderdaad wat noodstappen moeten uitvoeren of van usenetprovider wisselen.
Als je daar niet toe bereid bent houdt het gewoon op! ... maar zoek aub een ander forum om nutteloze bijdrages te melden.
Tip.
[werkt gewoon voor die-hard noobs]
1.Installeer een virtuele omgeving .. virtual box of whatever ..
2.pleur xp er op
3.neem een blockaccount - 5gb no-expire voor een $2 of zoiets .. ? .. kan je 'n jaar of 2 mee vooruit als 't niet langer is .
hiermee kan je alle reacties zien, plaatsen en alle nzb's binnenhalen en die gooi je op je hd
dan downloaden verder met je eigen provider via grabit/newsleecher of whatever
KLAAR !

svp.
Misschien kan 1 der mods deze tip ergens neerzetten dat mensen die erg langdurig "gedoe" hebben dit gewoon even uitvoeren om dit langdradige en oeverloze gezever even ALS-HET-U-BELIEFT te kunnen skippen.

voor de mods hier,

.. gezeik is wel het minste wat ze verdienen
psycho schreef:mmmmmm
blijf het een manko progje vinden.
blijft na het lezen van alle reactie hierover niet mogelijk om actuele spots te vinden met "het net " als server en bij gebruik van een pay server zijn de spots zelfs nog ouder!!!!! gezien het aantal reacties is dat niet slechts een gebruikers fout!
Mis het ftd heel erg, en dan hoor je me niet eens klagen over het toevoegen van extra info bij de verschillende postings. bedankt dat iedereen nog zo zijn best doet, jammer voor al die pubers die nu ook ineens kunnen downen en alles verpesten! jammer het gaat langzaam van ons af, en spotnet................................................ werkt bijna net als napster?????wat waren we srieus en blij dat we er voor elkaar wat moois van hadden gemaakt.
... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...