geen spots meer vanaf donderdag

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

stoledo
Answers: 0
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Re: geen spots meer vanaf donderdag

Bericht door stoledo »

Er zijn een aantal dingen die je kunt proberen:
- 1 database verwijderen en spots opnieuw laten binnenhalen.
- 2 de regel in servers.xml voor het binnenhalen van headers wijzigen in:
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />

Mocht het dan nog niet lukken, gaan we verder zoeken ;)
Er zijn overigens meer mensen met dit probleem, ook in spotlite. Ik vraag me dus af of het probleem echt bij spotnet of spotlite ligt.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

cyberdad
Usenet: Tweaknews
Internet: UPC
Leeftijd: 68

Bericht door cyberdad »

De database weghalen werkt wel.
Mogeljk dat de grootte(meer dan 150mb) parten speelde.

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Bericht door stoledo »

de grootte zou op zich geen probleem mogen zijn. die van mij is ondertussen 160mb. Ik denk zelf eerder dat het probleem zit in het automatisch binnenhalen van de spots. Als je dit uitvinkt en handmatig op bijwerken klikt moet het goed blijven gaan.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

cyberdad
Usenet: Tweaknews
Internet: UPC
Leeftijd: 68

Bericht door cyberdad »

stoledo schreef:de grootte zou op zich geen probleem mogen zijn. die van mij is ondertussen 160mb. Ik denk zelf eerder dat het probleem zit in het automatisch binnenhalen van de spots. Als je dit uitvinkt en handmatig op bijwerken klikt moet het goed blijven gaan.
Nee hoor, werkt niet.
Ik heb de grote database terug gezet, alles uitgevinkt en handmatig bijwerken gekozen.
Je ziet de balk van het bijwerken, maar verder niks.
En ik zie alleen de spots van de 19e.
Daarbij als ik telkens op bijwerken klik, verdwijnt er een spot.
Haal ik de database weg, dan haalt ie wel nieuwe spots.
very vreemd :shock:

Psion
Leeftijd: 41

Bericht door Psion »

Ik ben bang dat je het dan toch met een nieuwe database zal moeten doen.
Ik heb wel bij de nieuwe datbase gekozen voor handmatig bijwerken en heb al enige tijd geen enkel probleem meer.
Probeer dat eens?
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less

psycho
Usenet: astraweb
Internet: hetnet

Bericht door psycho »

mmmmmm
blijf het een manko progje vinden.
blijft na het lezen van alle reactie hierover niet mogelijk om actuele spots te vinden met "het net " als server en bij gebruik van een pay server zijn de spots zelfs nog ouder!!!!! gezien het aantal reacties is dat niet slechts een gebruikers fout!

Mis het ftd heel erg, en dan hoor je me niet eens klagen over het toevoegen van extra info bij de verschillende postings. bedankt dat iedereen nog zo zijn best doet, jammer voor al die pubers die nu ook ineens kunnen downen en alles verpesten! jammer het gaat langzaam van ons af, en spotnet................................................ werkt bijna net als napster?????wat waren we srieus en blij dat we er voor elkaar wat moois van hadden gemaakt.

spotnetuserforum

Bericht door spotnetuserforum »

Als iedereen nou is niet voor een ander zou spreken was het allemaal een stuk objectiever ...
Het werkt gewoon HART-STIK-KE goed bij 90% , 10% zal inderdaad wat noodstappen moeten uitvoeren of van usenetprovider wisselen.
Als je daar niet toe bereid bent houdt het gewoon op! ... maar zoek aub een ander forum om nutteloze bijdrages te melden.

Tip.
[werkt gewoon voor die-hard noobs]
1.Installeer een virtuele omgeving .. virtual box of whatever ..
2.pleur xp er op
3.neem een blockaccount - 5gb no-expire voor een $2 of zoiets .. ? .. kan je 'n jaar of 2 mee vooruit als 't niet langer is .
hiermee kan je alle reacties zien, plaatsen en alle nzb's binnenhalen en die gooi je op je hd
dan downloaden verder met je eigen provider via grabit/newsleecher of whatever
KLAAR !

:locked: svp.

Misschien kan 1 der mods deze tip ergens neerzetten dat mensen die erg langdurig "gedoe" hebben dit gewoon even uitvoeren om dit langdradige en oeverloze gezever even ALS-HET-U-BELIEFT te kunnen skippen.

(Respect) voor de mods hier, :clap: .. gezeik is wel het minste wat ze verdienen :thanku:
psycho schreef:mmmmmm
blijf het een manko progje vinden.
blijft na het lezen van alle reactie hierover niet mogelijk om actuele spots te vinden met "het net " als server en bij gebruik van een pay server zijn de spots zelfs nog ouder!!!!! gezien het aantal reacties is dat niet slechts een gebruikers fout!

Mis het ftd heel erg, en dan hoor je me niet eens klagen over het toevoegen van extra info bij de verschillende postings. bedankt dat iedereen nog zo zijn best doet, jammer voor al die pubers die nu ook ineens kunnen downen en alles verpesten! jammer het gaat langzaam van ons af, en spotnet................................................ werkt bijna net als napster?????wat waren we srieus en blij dat we er voor elkaar wat moois van hadden gemaakt.
... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...

stroopwafel
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Leeftijd: 30

Bericht door stroopwafel »

aangezien het probleem van de topic starter was opgelost krijgt dit draadje een slotje :)
:locked:
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer