gebruik als header, de cambrium, voor de down en uploads "reader.powernews.nl"
Heb ook al verschillende andere sugesties die hier aangeboden werden uitgeprobeerd , maar zonder bevredigend resultaat.
Als ik als reader 'powernews' in plaats van 'cambrium' gebruik, dan gaat het zoeken naar de reacties nog veel trager en blijft ogenschijnlijk ook hangen zonder dat ik reacties kan zien, laat staan er zelf een schrijven.
Misschien moet ik (en anderen misschien ook wel) wachten tot de makers er iets op gevonden hebben.
En als ze dan toch aan het zoeken zijn, kunnen ze gelijk ook eens naar het volgende 'probleem' kijken, (of zou dit alleen bij mij voorkomen)
Als ik in mijn filterkolom op zoek ga naar een tag van een spotter, bvb "FiestaRed", dan zie ik daar al zijn aangemaakte spots. Maar vreemd genoeg staan sommige er dubbel op (zie bvb "Wonderful Town - geplaatst op 1/03/2011). Kijk ook maar eens naar andere films, ook bij andere spotters...??? Wat kan hier van de oorzaak zijn ?
Tja, misschien nog wel wat werk voor de boeg. Maar alle respect voor de makers

Ik heb er het volste vertrouwen in dat ze er wel iets op zullen vinden. Dus nog wat geduld hebben!!