Spotnet 1.7.1 - Traag laden reacties

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

pastaba
Answers: 0

Re: Spotnet 1.7.1 - Traag laden reacties

Bericht door pastaba »

Bij mij blijven de reacties ook nog hangen
gebruik als header, de cambrium, voor de down en uploads "reader.powernews.nl"
Heb ook al verschillende andere sugesties die hier aangeboden werden uitgeprobeerd , maar zonder bevredigend resultaat.
Als ik als reader 'powernews' in plaats van 'cambrium' gebruik, dan gaat het zoeken naar de reacties nog veel trager en blijft ogenschijnlijk ook hangen zonder dat ik reacties kan zien, laat staan er zelf een schrijven.
Misschien moet ik (en anderen misschien ook wel) wachten tot de makers er iets op gevonden hebben.
En als ze dan toch aan het zoeken zijn, kunnen ze gelijk ook eens naar het volgende 'probleem' kijken, (of zou dit alleen bij mij voorkomen)
Als ik in mijn filterkolom op zoek ga naar een tag van een spotter, bvb "FiestaRed", dan zie ik daar al zijn aangemaakte spots. Maar vreemd genoeg staan sommige er dubbel op (zie bvb "Wonderful Town - geplaatst op 1/03/2011). Kijk ook maar eens naar andere films, ook bij andere spotters...??? Wat kan hier van de oorzaak zijn ?
Tja, misschien nog wel wat werk voor de boeg. Maar alle respect voor de makers (Respect)
Ik heb er het volste vertrouwen in dat ze er wel iets op zullen vinden. Dus nog wat geduld hebben!!

Popi555
Usenet: XsNew

Bericht door Popi555 »

install spotnet 1.73 erover alles blijft behouden
en verander in je server.xml de header gewoon in je "reader.powernews.nl"
dan gaat het zeker 100% werken is bij mij ook zo dat is de fix namelijk mijn respect gaat ook uit naar deze snelle oplossing van de maker van spotnet al mijn kudos gaan naar jou toe echt perfect zosnel jij het opgelost hebt 8-) 8-) 8-)
dit geld ook voor andere welke newserver je ook hebt verander de header in je eigen payserver en drop de textnews.news.cambrium.nl
je zult zien het werkt 100%

Dunax
Usenet: UsenetXL
Internet: Telfort

Bericht door Dunax »

Ik heb mijn provider (UsenetXL) een tijdje terug gemailt hoe het komt dat alle reacties zo traag laden, ze zeiden dat ze al aan een oplossing aan het werk waren en dat is dus ook gedaan.

Sinds vandaag laden alle reacties supersnel hier met UsenetXL. Hoef dus tenminste niet meer met server.xml ofzo te kloten. :)

gerstr

Bericht door gerstr »

Versie 1.74 vandaag geinstalleerd en met mijn gewone payserver zie ik een duidelijke verbetering in snelheid bij inlezan van reacties, dus zonder aanpassing van header server!

jajest

Bericht door jajest »

ik kan mij aansluiten bij vorige reaktie.

sedert 1.7.4 met gebruik van mijn payserver stukken sneller dan vroeger

pastaba

Bericht door pastaba »

Toch mooi om te zien hoe mensen zich inzetten om anderen te plezieren (Respect) :clap: :clap:
Heb nu ook 1.7.4 er opgezet en hij werkt perfect (voorlopig toch nog...! :lol: )
Toch is het probleem met die dubbele namen, in de lijst van een spotter nog niet verholpen.
Dat zal waarschijnlijk nog wel komen, hoop ik dan.
Nogmaals respekt voor de maker(s) :goed:

Vulkaan
Usenet: XSNews
Internet: UPC

Bericht door Vulkaan »

Ik heb sinds gisteren ook 1.7.4 erop staan.
Werkt nu perfect met XSNews. Reacties komen supersnel binnen.
Verder nog geen problemen gehad met 1.7.4.

stroopwafel
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Leeftijd: 30

Bericht door stroopwafel »

ik unstick dit topic even, aangezien het probleem in de laatste versie niet meer bestaat.

gerstr

Bericht door gerstr »

ik ga topic ook sluiten, iedereen met problemen hiermee moet naar versie 1.74 upgraden
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer