Geprobeerd werkt nietWims280 schreef:Zal database verwijderen en opnieuw beginnen kijk of het klopt wat POKTOR zegt
load database
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC
Re: load database
-
@Wims
Bizar dit...
Heb je de truuk van Orphos al geprobeerd? Die had ik een paar reacties eerder geplaatst.
Bizar dit...
Heb je de truuk van Orphos al geprobeerd? Die had ik een paar reacties eerder geplaatst.
-
Ja dit is echt bizar! heb hetzelfde probleem.
verwijder die regels (na een update veel meer dan 2!)
maar bij opstart weer de overload melding...???
verwijder die regels (na een update veel meer dan 2!)
maar bij opstart weer de overload melding...???
-
hier een spot van mijn database
http://www.nzbclub.com/search.aspx?q=ne ... ernews.com
http://www.nzbclub.com/search.aspx?q=ne ... ernews.com
-
Ik heb even gekeken, maar die regels zitten NIET in mijn database... vandaar dat Spotnet het nu weer doet?
-
- Usenet: xsnews
- Internet: upc fiber power
heb jij een printscreen waar je die neerzet? want ik krijg het helaas niet voormekaar na veel pogingen.cdman19800 schreef:Om de reacties sneller te laden in spotnet ga naar C:\ProgramData\Spotnet\servers.xml
Zorg wel dat je uw verborgen mappen kan zien.
Nu open servers.xml met bijvoorbeeld kladbord en plaats deze code op de 2 de rij.
Oplossing: <Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
ik heb wel de servers.xml geopend maar zal niet weten waar k die neer moet zetten.
alvast bedankt
spotnet werkt weer met de desbetreffende database, maar de reacties gaan zo traaaaaag
Laatst gewijzigd door martijn26 op 10 mar 2011, 01:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik snap er ff helemaal niets meer van...cdman19800 schreef:hier een spot van mijn database
Heb je database gedownload en de oude vervangen...
en ... ja hoor overload!!!

enne spotlite is niet te downen op dit moment???
-
Wel jammer, was ik eindelijk een beetje gewend aan spotnet. Krijgt ie de kuren. Hoop dat er een echte oplossing komt. Heb al verschillende "oplossingen" hier geprobeerd, maar ik blijf die overload melding krijgen.
UPDATE:
Gelukkig werkt de methode hierboven beschreven !!! Gewoon die regels met "@spot.net" verwijderen uit je spot bestand, dan werkt t gewoon weer (ik heb alleen nog geen nieuwe posts gezien).
UPDATE:
Gelukkig werkt de methode hierboven beschreven !!! Gewoon die regels met "@spot.net" verwijderen uit je spot bestand, dan werkt t gewoon weer (ik heb alleen nog geen nieuwe posts gezien).
-
Ik heb voor de zekerheid Spotlite ook maar geïnstalleerd. Mocht Spotnet weer stuk gaan, dan heb ik Spotlite nog. Ik kan dan geen reacties meer lezen, maar voor eventjes is dat niet zo erg.
-
Toppie!masutrix schreef:Wel jammer, was ik eindelijk een beetje gewend aan spotnet. Krijgt ie de kuren. Hoop dat er een echte oplossing komt. Heb al verschillende "oplossingen" hier geprobeerd, maar ik blijf die overload melding krijgen.
UPDATE:
Die regels waren bij mij dus spontaan verdwenen, maar ik weet nog steeds niet hoe dat kan. Wat je nieuwe spots betreft: heb je autoupdate weer aan gezet? Bovendien heb je al wat binnengehaald, want daar zat nu juist die ellende in..