Windows versie: vista Usenet Provider: xsnews Internet Provider: upc Wanneer ontstond het probleem? 5 min geleden ( 22:55 / 9-3-2011 ) Spotnet versie: 1.5.6 Met welk programma download je: grabit Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? nee Wat is het probleem? ik kreeg deze bericht en kon daarna niks meer
Load_Database: De rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop
yep, hier in Amsterdam ook
Windows versie: 7 64-bits
Usenet Provider: hitnews
Internet Provider: upc
Wanneer ontstond het probleem? 5 min geleden ( 22:55 / 9-3-2011 )
Spotnet versie: 1.5.6
Met welk programma download je: newsleecher
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? nee
Wat is het probleem? ik kreeg deze bericht en kon daarna niks meer,
afsluiten alleen via taakbeheer- taak beeindigen
hetzelfde probleem. Database weghalen en een nieuwe installeren werkt niet.
Windows versie: w7 prof 64 bit
Usenet Provider: supernews
Internet Provider: ziggo
Wanneer ontstond het probleem? 5 min geleden ( 22:57/ 9-3-2011 )
Spotnet versie: 1.5.6
Met welk programma download je: grabit/spotnet zelf
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? nee
Wat is het probleem? ik kreeg het bericht load_database. Derekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop.
Spotnet blijft vastlopen ook al vervang je de database. Opnieuw opstarten helpt niet.
Laatst gewijzigd door oscarthecat op 09 mar 2011, 23:22, 4 keer totaal gewijzigd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.