Opvolger Spotnet 1.5.6?
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Newsgrabber
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 51
Opvolger Spotnet 1.5.6?
Ik ben benieuwd naar de volgende release van Spotnet,Ik zie dat Spotlite wel in een razend tempo wordt doorontwikkeld,
Heb het idee dat Spotnet wat achterblijft en er zijn mijn inziens genoeg bugs te fixen.zoals trage reacties laden,spotnet.exe sluit niet af etc.
Heb het idee dat Spotnet wat achterblijft en er zijn mijn inziens genoeg bugs te fixen.zoals trage reacties laden,spotnet.exe sluit niet af etc.
-
Re: Opvolger Spotnet 1.5.6?
X2Stefan73 schreef:Ik ben benieuwd naar de volgende release van Spotnet,Ik zie dat Spotlite wel in een razend tempo wordt doorontwikkeld,

-
- Leeftijd: 40
Als er een nieuwe versie beschikbaar komt zal dat ook hier duidelijk worden. Het blijft echter een programma dat ontwikkeld wordt door een vrijwilliger. Dus als het niet zo snel gaat als je zou willen. Helaas, maar wees blij dat je wel gebruik kan en mag maken van dit handige systeem.
Er komt vanzelf een update.
Er komt vanzelf een update.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
Klein beetje geduld vrienden:Stefan73 schreef:Ik ben benieuwd naar de volgende release van Spotnet,Ik zie dat Spotlite wel in een razend tempo wordt doorontwikkeld,
1. Vergeet niet dat beide programma's op het spotnet fundament op usenet draaien, namelijk de decentrale spotnet database.
2. Spotnet <> Spotlite qua functionaliteit, dus blijft toch appel en peren.
3. Versie 1.56 is nu paar weken uit en net zo jong als dit forum
-
- Usenet: Newsgrabber
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 51
Beste vrienden ik ben ook erg blij met Spotnet was alleen benieuwd of er op korte termijn een opvolger komt.Ik wacht het met geduld verder af.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Ik denk dat de maker met een grote update komt, waarin veel van de ingezonden ideeën worden uitgevoerd. Daarom kan dat meer tijd kosten dan dat er enkele bugjes uit het programma worden gehaald.