Opvolger Spotnet 1.5.6?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Stefan73
Answers: 0
Usenet: Newsgrabber
Internet: Ziggo
Leeftijd: 51

Opvolger Spotnet 1.5.6?

Bericht door Stefan73 »

Ik ben benieuwd naar de volgende release van Spotnet,Ik zie dat Spotlite wel in een razend tempo wordt doorontwikkeld,
Heb het idee dat Spotnet wat achterblijft en er zijn mijn inziens genoeg bugs te fixen.zoals trage reacties laden,spotnet.exe sluit niet af etc.

Diablo76

Re: Opvolger Spotnet 1.5.6?

Bericht door Diablo76 »

Stefan73 schreef:Ik ben benieuwd naar de volgende release van Spotnet,Ik zie dat Spotlite wel in een razend tempo wordt doorontwikkeld,
Heb het idee dat Spotnet wat achterblijft en er zijn mijn inziens genoeg bugs te fixen.zoals trage reacties laden,spotnet.exe sluit niet af etc.
X2 :mrgreen:

Ep Woody
Leeftijd: 40

Bericht door Ep Woody »

Als er een nieuwe versie beschikbaar komt zal dat ook hier duidelijk worden. Het blijft echter een programma dat ontwikkeld wordt door een vrijwilliger. Dus als het niet zo snel gaat als je zou willen. Helaas, maar wees blij dat je wel gebruik kan en mag maken van dit handige systeem.

Er komt vanzelf een update.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

gerstr

Bericht door gerstr »

Stefan73 schreef:Ik ben benieuwd naar de volgende release van Spotnet,Ik zie dat Spotlite wel in een razend tempo wordt doorontwikkeld,
Klein beetje geduld vrienden:
1. Vergeet niet dat beide programma's op het spotnet fundament op usenet draaien, namelijk de decentrale spotnet database.
2. Spotnet <> Spotlite qua functionaliteit, dus blijft toch appel en peren.
3. Versie 1.56 is nu paar weken uit en net zo jong als dit forum

Topicstarter
Stefan73
Usenet: Newsgrabber
Internet: Ziggo
Leeftijd: 51

Bericht door Stefan73 »

Beste vrienden ik ben ook erg blij met Spotnet was alleen benieuwd of er op korte termijn een opvolger komt.Ik wacht het met geduld verder af.

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Ik denk dat de maker met een grote update komt, waarin veel van de ingezonden ideeën worden uitgevoerd. Daarom kan dat meer tijd kosten dan dat er enkele bugjes uit het programma worden gehaald.

gerstr

Bericht door gerstr »

topic wordt gesloten

niet eens met slotje?, stuur me even een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer