Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0 Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven Wat is je besturingssysteem?: Windows 10 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: ziggo Welke Internet Provider heb je?: ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven Met welk programma download je?: spotnet 2.0 Wanneer begon je probleem?: ik kan als ik in spotnet zit en mijn provider ziggo wil kiezen dan staat deze er niet tussen zijn jullie met ziggo gestopt. Geef een beschrijving van je probleem: zie hierbove n XML bestand.:
Ziggo is voor alle nieuwe en gewijzigde abonnementen met usenet gestopt. Ook kun je geen berichten meer plaatsen via Ziggo. De spotnet 2.0 ontwikkelaar heeft blijkbaar besloten dat Ziggo er dus uit kan. Wellicht kun je bij geavanceerde instellingen nog de gegevens van Ziggo zelf inbrengen. Spotnet classic (1903) bevat nog wel Ziggo, maar ik denk dat we die er binnenkort ook uithalen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.