Problemen met database bijwerken
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 27 feb 2017, 08:35
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: ZIggo
Problemen met database bijwerken
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.244
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: SABnzbd
Wanneer begon je probleem?: Vorige week had ik mijn Sunny Usenet abo moeten verlengen. Hiermee was ik helaas 2 dagen te laat.
Toen ik weer eenmaal verlengd had en spotnet weer wilde opstarten, kreeg ik verschillende foutmeldingen.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg verschillende foutmeldingen mbt de database:
-database bijwerken is mislukt
-zoekresultaten kunnen onvolledig zijn, omdat de database nog niet up to date is.
En ik kreeg een melding over de trage downloadsnelheid ivm database update, tijdens downloaden.
Deze meldingen gaat niet meer weg.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Toegevoegd in 8 minuten 40 secondes:
Helaas is niet het hele bericht gekopieerd.
Dus hier nogmaals mijn pogingen om het op te lossen:
- ik heb opnieuw ingelogd op de provider in spotnet;
- ik heb spotnet volledig verwijderd (ook met removal tool) en opnieuw geinstalleerd.
- ik heb geprobeerd in spotnet een nieuwe database te laten creeren.
- het .db bestand kan ik niet vinden. Begreep dat het wel eens kan helpen als je dit verwijderd.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.244
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: SABnzbd
Wanneer begon je probleem?: Vorige week had ik mijn Sunny Usenet abo moeten verlengen. Hiermee was ik helaas 2 dagen te laat.
Toen ik weer eenmaal verlengd had en spotnet weer wilde opstarten, kreeg ik verschillende foutmeldingen.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg verschillende foutmeldingen mbt de database:
-database bijwerken is mislukt
-zoekresultaten kunnen onvolledig zijn, omdat de database nog niet up to date is.
En ik kreeg een melding over de trage downloadsnelheid ivm database update, tijdens downloaden.
Deze meldingen gaat niet meer weg.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Toegevoegd in 8 minuten 40 secondes:
Helaas is niet het hele bericht gekopieerd.
Dus hier nogmaals mijn pogingen om het op te lossen:
- ik heb opnieuw ingelogd op de provider in spotnet;
- ik heb spotnet volledig verwijderd (ook met removal tool) en opnieuw geinstalleerd.
- ik heb geprobeerd in spotnet een nieuwe database te laten creeren.
- het .db bestand kan ik niet vinden. Begreep dat het wel eens kan helpen als je dit verwijderd.
-
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
- Usenet: Eweka
- Internet: 100Mbit
Re: Problemen met database bijwerken
je kunt de database opnieuw laten creeren via: Bewerken > Instellingen > Geavanceerde instellingen database > Databasebestanden opnieuw creeeren.
Dat zou je probleem moeten oplossen.
Dat zou je probleem moeten oplossen.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 27 feb 2017, 08:35
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: ZIggo
Re: Problemen met database bijwerken
Dat heb ik gedaan en lost het probleem niet op.
Ook het verwijderen van de inmiddels gevonden .db bestanden is niet de oplossing.
Ook het verwijderen van de inmiddels gevonden .db bestanden is niet de oplossing.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: Problemen met database bijwerken
Besef wel dat het opnieuw opbouwen van de database heel lang kan duren. Ik zou 'm een nachtje door laten reutelen.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 27 feb 2017, 08:35
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: ZIggo
Re: Problemen met database bijwerken
Ja, dat heb ik gedaan. Daarna heb ik in de instellingen van de provider de poort nog veranderd. Dat lijkt nu verandering te brengen.