spotnet loopt steeds vast
Moderator: Moderator Team
-
spotnet loopt steeds vast
Hopelijk kan iemand mij helpen. Bij iedere klik die ik doe in spotnet loopt het programma vast.
Mijn computer draait onder vista 64 besturingssysteem. Ik heb al gezocht in jullie forum maar ik ben deze vraag nog niet tegengekomen.
Hopelijk weet iemand waar dit aan ligt.
Mijn computer draait onder vista 64 besturingssysteem. Ik heb al gezocht in jullie forum maar ik ben deze vraag nog niet tegengekomen.
Hopelijk weet iemand waar dit aan ligt.
Laatst gewijzigd door Marjan1 op 25 feb 2011, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
Re: spotnet loopt steeds vast
welke server gebruik je? heb je het laatste .net framework geinstalleerd? heb je nog eventuele virusscanners?
-
Ik gebruik quicknet en ik heb 2 weken geleden opnieuw Vista geïnstalleerd dus alles is up to date. Als virusscanner heb ik Norman. Kan je daar wat mee?
-
- Leeftijd: 41
Loopt het programma echt vast, of kun je hem een tijd niet gebruiken, en doet hij het na een periode weer?
Haalt hij wel spots op en gaat het fout op het moment dat je een filter aanklikt, of een menuitem of een spot opent?
Het programma is momenteel erg zwaar, door wat inefficiente routines. We hopen dat het in de volgende versies beter wordt.
Haalt hij wel spots op en gaat het fout op het moment dat je een filter aanklikt, of een menuitem of een spot opent?
Het programma is momenteel erg zwaar, door wat inefficiente routines. We hopen dat het in de volgende versies beter wordt.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Het programma opent netjes, haalt alle gegevens op, maar zodra ik daarna naar bijv, applicaties wil, loopt hij vast, scherm zwart, en na enige tijd opent hij in applicaties. Zodra ik wil scrollen of iets wil aanklikken, loopt hij weer vast, na enige tijd opent hij op de betreffende applicatie. Zodra ik iets wil downloaden loopt hij weer vast.
-
Je hebt waarschijnlijk niet de meest nieuwe/snelle computer? Spotnet is momenteel een vrij zware applicatie. Op mijn netbook draait hij ook niet soepel. Spotlite is een stuk lichter in gebruik.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Bedankt voor je reactie. In antwoord op je vraag of mijn systeem snel is:
intelcore 2quad CPU Q8200 2.33 Ghz en 4GB ram
Kan je daar wat mee?
intelcore 2quad CPU Q8200 2.33 Ghz en 4GB ram
Kan je daar wat mee?
-
Aan je pc zal het niet liggen... Heb je een avast virusscanner? Kan zijn dat hij daar op blijft hangen.
Of het ligt aan de nieuwsserver zelf, maar dat komt me wat raar voor.
Of het ligt aan de nieuwsserver zelf, maar dat komt me wat raar voor.
-
Ik gebruik Norman.
Ik heb spotnet ook ingesteld met mijn payserver om te proberen en er gebeurt hetzelfde. Ik begrijp dat ik maar beter spotnet-lite kan installeren?
Ik heb spotnet ook ingesteld met mijn payserver om te proberen en er gebeurt hetzelfde. Ik begrijp dat ik maar beter spotnet-lite kan installeren?
-
Je kan kijken of je virusscanner je nieuwsgroepverbindingen scant, dat kan een probleem geven.
Maar spotnet-lite is een heel stuk minder zwaar dan Spotnet.
Maar spotnet-lite is een heel stuk minder zwaar dan Spotnet.