Downloaden zeer traag via Spotnet
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 21 nov 2015, 11:46
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Downloaden zeer traag via Spotnet
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC/Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton Security
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ongeveer 4 maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC/Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton Security
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ongeveer 4 maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Sinds een aantal maanden is de download snelheid van mijn Spotnet dramatisch naar beneden gegaan. Normaal was het met mijn abonnement ruim 3 mb/s. Sinds enige maanden rond de 30 kb/s. Is zag dat dit onderwerp al meerdere keren op het forum voorbij is gekomen, maar geen oplossing gezien. WIE KAN MIJ HELPEN?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Systeemherstel naar april 2015.
Regels ingesteld in Norton voor toestemming software Spotnet.
Contact met UPC en via mail met Usenet. Antwoord: probleem wordt niet door ons veroorzaakt. Ligt aan de software.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Support Secties
KennisBank
Support Forums
Support Request Template
Downloadsnelheid is sinds 4 maanden van 3 MB/s teruggegaan naar 30 kb/s.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Contact met Ziggo (telefonisch) en Usenet via de mail.
Beiden geven aan dat het niet vaan hen ligt, maar dat de software (Spotnet) zeer waarschijnlijk de oorzaak is.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC/Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton Security
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ongeveer 4 maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC/Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton Security
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ongeveer 4 maanden geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Sinds een aantal maanden is de download snelheid van mijn Spotnet dramatisch naar beneden gegaan. Normaal was het met mijn abonnement ruim 3 mb/s. Sinds enige maanden rond de 30 kb/s. Is zag dat dit onderwerp al meerdere keren op het forum voorbij is gekomen, maar geen oplossing gezien. WIE KAN MIJ HELPEN?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Systeemherstel naar april 2015.
Regels ingesteld in Norton voor toestemming software Spotnet.
Contact met UPC en via mail met Usenet. Antwoord: probleem wordt niet door ons veroorzaakt. Ligt aan de software.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Support Secties
KennisBank
Support Forums
Support Request Template
Downloadsnelheid is sinds 4 maanden van 3 MB/s teruggegaan naar 30 kb/s.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Contact met Ziggo (telefonisch) en Usenet via de mail.
Beiden geven aan dat het niet vaan hen ligt, maar dat de software (Spotnet) zeer waarschijnlijk de oorzaak is.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: Downloaden zeer traag via Spotnet
Dat is wel makkelijk gezegd van Ziggo en Sunny.
Download je met de ingebouwde downloader Sabnzbd ? Je zou eens een externe downloader kunnen proberen, zoals NZBget.
Wat voor resultaten levert de Ziggo speedtest op ?
Weet je zeker dat je geen spots download die al door dmca getroffen zijn (veel ontbrekende delen) ?
Heb je de Ziggo newsserver nog ter beschikking of zit je al op Horizon box of ex-UPC ?
Probeer Norton eens helemaal uit te schakelen of Sabnzbd toestemming te geven...
Download je met de ingebouwde downloader Sabnzbd ? Je zou eens een externe downloader kunnen proberen, zoals NZBget.
Wat voor resultaten levert de Ziggo speedtest op ?
Weet je zeker dat je geen spots download die al door dmca getroffen zijn (veel ontbrekende delen) ?
Heb je de Ziggo newsserver nog ter beschikking of zit je al op Horizon box of ex-UPC ?
Probeer Norton eens helemaal uit te schakelen of Sabnzbd toestemming te geven...
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1420
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Re: Downloaden zeer traag via Spotnet
janbosma39,
Lees dit even door: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... 041#p57496 , lag aan het UPC modem.
edit: dit gaat over foutcode 950 en 931, n.v.t. dus
Lees dit even door: http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... 041#p57496 , lag aan het UPC modem.
edit: dit gaat over foutcode 950 en 931, n.v.t. dus
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)