1/3 van toevoegen mislukt om diverse redenen.
Moderator: Moderator Team
-
1/3 van toevoegen mislukt om diverse redenen.
Het lijkt niet altijd even goed te gaan met het toevoegen van nieuwe spots. Heb al vele spots toegevoegd, allemaal op exact dezelfde manier, dan gaat het wel weer goed en dan is er weer een foutmelding, geen signing, of de xml is niet goed of de spot wordt niet zichtbaar terwijl hij wél succesvol is toegevoegd, indien er een fout zit in de instellingen ofzo dan zou een fout consequent moeten zijn. En dat is niet zo, het varieert, vindt het maar vreemd en komt er niet uit.
Verders heb ik in tegenstelling tot vele anderen hier totaal geen problemen. het updaten van spots en reacties gaat als een tierelier, soms geeft de opbouw van de reacties een time-out aan, maar klik ik dan op de verversknop dan loopt ie gelijk weer als een speer. Alleen het toevoegen, dat hapert nogal, een derde gedeelte mislukt om diverse redenen!?
Wie heeft deze ervaring ook???
Verders heb ik in tegenstelling tot vele anderen hier totaal geen problemen. het updaten van spots en reacties gaat als een tierelier, soms geeft de opbouw van de reacties een time-out aan, maar klik ik dan op de verversknop dan loopt ie gelijk weer als een speer. Alleen het toevoegen, dat hapert nogal, een derde gedeelte mislukt om diverse redenen!?
Wie heeft deze ervaring ook???
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
Re: 1/3 van toevoegen mislukt om diverse redenen.
eerste probleem komt inderdaad vaak voor, de maker is hier denk ik wel mee bezig 

Re: 1/3 van toevoegen mislukt om diverse redenen.
topic wordt gesloten ivm extra topic in onze kennisbank - tips and trics voor spotters
niet eens met slotje?, stuur me even een pb
niet eens met slotje?, stuur me even een pb