Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunny
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Mcafee Enterprise editie
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Gisteren na de windows update is het begonnen.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een paar spots bekeken heb sluit het programma af.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Computer is pas opnieuw geinstalleerd geen problemen.
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
[size=115][color=#368AD2][b]Support Request Template[/b][/color][/size]
[color=#cc6600][b]Welk spotX programma gebruik je?[/b][/color]: Spotnet
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het spotX programma?[/b][/color]: 1.8.1
[color=#cc6600][b]Wat is je besturingssysteem?[/b][/color]: Windows 7
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het besturingssysteem?[/b][/color]: 64bits
[color=#cc6600][b]Welke Usenet Provider heb je?[/b][/color]: sunny
[color=#cc6600][b]Welke Internet Provider heb je?[/b][/color]: UPC
[color=#cc6600][b]Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?[/b][/color]: Mcafee Enterprise editie
[color=#cc6600][b]Met welk programma download je?[/b][/color]: newsleecger
[color=#cc6600][b]Wanneer begon je probleem?[/b][/color]: Gisteren na de windows update is het begonnen.
[color=#cc6600][b]Geef een beschrijving van je probleem[/b][/color]: Als ik een paar spots bekeken heb sluit het programma af.
[color=#cc6600][b]Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?[/b][/color]: gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Computer is pas opnieuw geinstalleerd geen problemen.
[color=#cc6600][b]Schone installatie[/b][/color]: Nee
[color=#cc6600][b]XML bestand.[/b][/color]: [code][size=115][color=#368AD2][b]Support Request Template[/b][/color][/size]
[color=#cc6600][b]Welk spotX programma gebruik je?[/b][/color]: Spotnet
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het spotX programma?[/b][/color]: 1.8.1
[color=#cc6600][b]Wat is je besturingssysteem?[/b][/color]: Windows 7
[color=#cc6600][b]Wat is de versie van het besturingssysteem?[/b][/color]: 64bits
[color=#cc6600][b]Welke Usenet Provider heb je?[/b][/color]: sunny
[color=#cc6600][b]Welke Internet Provider heb je?[/b][/color]: UPC
[color=#cc6600][b]Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?[/b][/color]: Mcafee Enterprise editie
[color=#cc6600][b]Met welk programma download je?[/b][/color]: newsleecger
[color=#cc6600][b]Wanneer begon je probleem?[/b][/color]: Gisteren na de windows update is het begonnen.
[color=#cc6600][b]Geef een beschrijving van je probleem[/b][/color]: Als ik een paar spots bekeken heb sluit het programma af.
[color=#cc6600][b]Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?[/b][/color]: gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Computer is pas opnieuw geinstalleerd geen problemen.
[color=#cc6600][b]Schone installatie[/b][/color]: Nee
[color=#cc6600][b]XML bestand.[/b][/color]: [i]Geen antwoord gegeven[/i]
[size=60]Generated by Support Toolkit SRT Generator.[/size]
Generated by Support Toolkit SRT Generator.