Op het moment veel berichten van NeukKabouter (vKlTZA ). Dit figuur heeft volgens mij nog een vergelijkbaar alias. Hij(?) kraamt echt de goorste dingen uit. Ik heb zelf wel Spotnet Improver en heb hem op de zwarte lijst gezet, maar is het niet mogelijk om dit figuur definitief op Spotnet te verwijderen. Ik ben niet zo gauw onder de indruk, maar dit is echt een walgelijk figuur.....
Groetjes, Arie.
Net het topic over moderatie gelezen (waarvan overigens de eerste pagina niet werkt). Kennelijk is er niks aan te doen, wel jammer......
Je kan hier idd niet veel aan doen.
Enige wat je zou kunnen doen is een klacht sturen naar support@n-o-s-p-a-m.sunnyusenet.com
en aangeven wat je klacht is.
Onderstaande info kan je dan in je mail doorgeven. Ik heb de titels van de spots verwijderd en tevens de teksten. Dze kan je zelf vinden in de spots.
Als sunny mee wil werken zal zijn account geblokeerd worden.
Op het moment veel berichten van NeukKabouter (vKlTZA ). Dit figuur heeft volgens mij nog een vergelijkbaar alias. Hij(?) kraamt echt de goorste dingen uit. Ik heb zelf wel Spotnet Improver en heb hem op de zwarte lijst gezet, maar is het niet mogelijk om dit figuur definitief op Spotnet te verwijderen. Ik ben niet zo gauw onder de indruk, maar dit is echt een walgelijk figuur.....
Groetjes, Arie.
Net het topic over moderatie gelezen (waarvan overigens de eerste pagina niet werkt). Kennelijk is er niks aan te doen, wel jammer......
ik had hem zelf ook al op de blacklist gezet, ik kwam zelfs zijn post tegen bij kinderfilms... gaat nergens over.
Ik zal het topic eens even nakijken, vreemd dat die het niet doet.
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Blijkbaar verandert hij zijn rsakey telkens. De blacklist is daarop gebaseerd.
De privatekey wordt normaal gesproken eenmalig bij spotnet installatie genereerd, maar als je hem verwijderd, wordt er een nieuwe aangemaakt.
Leuker zou zijn om de rsakey aan de machine te koppelen (o.i.d)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.