Bepaalde bestanden houden zeer trage download

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
R3nz
Answers: 0
Usenet: XSNet
Internet: Caiway

Bepaalde bestanden houden zeer trage download

Bericht door R3nz »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XsNews
Welke Internet Provider heb je?: Caiway
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Eigenlijk altijd al gehad bij spotnet.

Geef een beschrijving van je probleem: Alles werkt en bestanden binnen halen gaat zeer snel. Alleen soms zit er bv een film bij die na het starten van de download onder 1kB/s zakt. Na een paar minuten komt er mislukt te staan. Ik kies diezelfde film van dan van een andere post en dan blijf ik het probleem houden. Ik heb zo een aantal films die ik niet kan downloaden. Of ik nu een DVD5 of een x264 formaat het lukt gewoon niet (voorbeeld is de film <KNIP>. Maar zo heb ik er nog een paar.

Ik heb nu XsNews, normaal zat ik bij Newsgrabber. Bij beide hetzelfde probleem. Het lijkt wel of er een soort cookie opgeslagen is van die film waardoor er elke keer een fout optreedt.

Herkent iemand dit probleem en is er een oplossing voor? Mijn dank is groot als iemand mij kan helpen.

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
naam film verwijderd
- ardy43

ardy43
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: Bepaalde bestanden houden zeer trage download

Bericht door ardy43 »

Hoi R3nz,

Op dit forum krijgen we steeds vaker meldingen van mensen die problemen hebben met het compleet downloaden van (met name) films of series. Regelmatig heeft dit te maken met de "Notice and Takedown lees verder Download mislukt? Lees dit eerst!

De meest aangehaalde oplossing op dit forum:
hjvbft schreef:Momenteel is de beste oplossing het combineren van meerdere providers van verschillende netwerkbeheerders.
Ook de kleinere/onbekendere usenet providers is momenteel nog een mogelijkheid.
Een usenet provider die vandaag nog geen problemen heeft kan ze morgen wel hebben.
Het noemen van specifieke usenet providers heeft dus weinig zin en kan er zelfs voor zorgen dat deze hierdoor dezelfde problemen krijgen.
R3nz schreef:Ik heb nu XsNews, normaal zat ik bij Newsgrabber. Bij beide hetzelfde probleem. Het lijkt wel of er een soort cookie opgeslagen is van die film waardoor er elke keer een fout optreedt.
Newsgrabber is een reseller van XSnews, en zij maken dus gebruik van dezelfde server...http://www.usenet-providers.net/newsgroup-resellers.php
Als je wilt testen, dan moet je een provider nemen die niet in dat XSnews resellerslijstje staat. :D

Daarnaast is het zinvol om de geplaatste spot zo snel mogelijk te downloaden omdat deze dan (logischerwijze) nog niet verwijderd is op verzoek van belanghebbende.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer