Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Newshosting Welke Internet Provider heb je?: Plinq Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Nod32 Met welk programma download je?: Spotnet Wanneer begon je probleem?: Paar dagen geleden. Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een titel op Spotnet dubbelklik ga ik naar de spot.
Een paar dagen geleden was het zo dat wanneer ik de spot weer sloot en ik weer terug ben bij de gezochte titels, de titel die ik als laatste dubbelklikte nog steeds blauw was en ik dus makkelijk kon zien waar ik ben gebleven bij het scrollen door te titels. Maar nu is het opeens niet blauw meer. Daardoor moet ik heel goed kijken en zoeken waar ik gebleven was.
Dat is frustrerend.
Heeft iemand misschien een oplossing? Ik heb Spotnet opnieuw geinstalleerd en ook andere Spotnet versies.
Niks helpt.
Alvast bedankt.
Bruikbare manier, is terugkeren naar de index een willekeurige tab aanklikken (van geopende spot) en weer terug naar de index. Selectie is dan weer blauw.
Dank je voor je hulp ardy. Dat is handig. De spot wordt ook weer opgelicht wanneer je op het lege plekje klikt naast "Leeftijd". Maar wat ik dus niet snap is waarom het niet automatisch gaat. Tot een paar dagen terug hoefde ik geen TAB te klikken of waar dan ook.
Dit vind ik zo frustrerend dat ik er over aan het nadenken ben om windows opnieuw te installeren.
Dank jullie allemaal. Ik heb net framework 4.5 verwijderd en 4.0 geinstalleerd en het is nu weer perfect.
Nu zie weer waar ik ben gebleven in het overzicht.
Waar kan je .NET framework 4.5 verwijderen?
Ik zie het niet staan bij configuratiescherm/programma's en onderdelen.
Wel zie ik het staan bij ''Windows onderdelen in of uitschakelen''
Probeer het volgende
Zorg er eerst voor dat Windows Updates niet meer automatisch geïnstalleerd worden.
Ga naar Windows Update
Instellingen wijzigen
Belangrijke updates
kies: Updates downloaden maar laat mij bepalen of ik ze wil installeren
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.