downloadsnelheid maar 2kb

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
pz3
Answers: 0
Usenet: easyusenet
Internet: ziggo

downloadsnelheid maar 2kb

Bericht door pz3 »

Hallo,
Ik heb al enige tijd veel problemen met films binnenkrijgen met Spotnet en heb al diverse forums doorgelezen maar heb nog geen oplossing gevonden.
Sommige films gaan wel maar de meeste niet meer, hij haalt dan maar een downloadsnelheid van 2kb.
Ik heb op diverse forums gelezen dat dit te maken heeft met fake nzb's en dat je eigenlijk de encrypted file moet downloade.
Het probleem is dat bij sommige films wel de encrypted file staat (en dan lukt het downloaden ook)maar bij de meeste films staat die file er niet bij.
Als ik dan op spotnet bij de reacties ga kijken zie ik dat sommigen de films wel kunnen downloaden en sommigen niet, hoe kan dat en weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt.
Verplaatst vanuit algemeen
- ManiaK

hjvbft

Re: downloadsnelheid maar 2kb

Bericht door hjvbft »

Usenet bestaat uit een netwerk van servers die onderling berichten uitwisselen. Een bericht geplaatst via usenet server x staat binnen een paar minuten tot een paar uur op de andere usenet servers op voorwaarden dat er onderling geplaatste berichten worden uitgewisseld. Dit is het geval bij de grote usenet providers en de isp servers (zoals kpn, ziggo, xs4all). Hierdoor is het nodig een dmca verzoek te verzenden aan meerdere usenet providers. Doordat de ene usenet provider sneller reageert als de ander of geen verzoek krijgt zijn de berichten (die de bestanden vormen) via de ene server (nog) wel beschikbaar en via een andere server niet. bron
Momenteel is de beste oplossing het combineren van meerdere providers van verschillende netwerkbeheerders.
Ook de kleinere/onbekendere usenet providers is momenteel nog een mogelijkheid.
Een usenet provider die vandaag nog geen problemen heeft kan ze morgen wel hebben.
Het noemen van specifieke usenet providers heeft dus weinig zin en kan er zelfs voor zorgen dat deze hierdoor dezelfde problemen krijgen. bron

Topicstarter
pz3
Usenet: easyusenet
Internet: ziggo

Bericht door pz3 »

er is geen oplossing voor?

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Bericht door Blauwbek »

De 2e quote begint letterlijk met "Momenteel is de beste oplossing..."
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer