EWEKA

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Lollita
Answers: 0

EWEKA

Bericht door Lollita »

Hoi mensen ik heb een vreemd iets!!!

Ik heb al heel lang Eweka en afgelopen donderdag wilde ik ff kijken bij Spotnet of er wat nieuws was.
Wat krijg ik te zien 502 max number of simultaneous ip ??
Vandaag contact gehad met Eweka het lag aan de oude Spotnet versie die ik had !! nou nieuwste gedownload en nog steeds het zelfde!!!
Ook als ik newsleecher open met een NZB uit NZBindez of zo wil die niet gaan downloaden.
Wie kan mij helpen ?

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Re: EWEKA

Bericht door Blauwbek »

Weet je zeker dat je de juiste gegevens hebt ingevuld?
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Topicstarter
Lollita

Bericht door Lollita »

Yep ik heb vanmiddag nog met zo'n gast bij Eweka op de chat gezeten via de Eweka site ! en die heeft me gegevens gereset en de nieuwe door gegeven. Maar volgens hem lag het niet aan hun mijn Spotnet was verouderd en mijn Nesleecher ook !!! Tuurlijk dacht ik !
Maar heb nu de nieuwste spot net er op en de nieuwe gegevens van hun en nog niet dus !

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Bericht door Blauwbek »

Kan je spotnet anders eens verwijderen met http://www.spot-net.nl/forums/downloads ... &df_id=111
Welke virusscanner heb je? Heb je een firewall?
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Topicstarter
Lollita

Bericht door Lollita »

Heb spotnet helemaal verwijderd en ja ik heb al 5 jaar de zelfde virus scanner en firewall.
Heb alles op toestemming staan en na de deinstalatie alles opnieuw in moeten vullen bij Spotnet. Blijf het zelfde houden
502 max number of simultaneous iP
Ik heb 2 computer de 1 waarop spotnet staat dat werkt dus niet de andere is mijn download computer dus ik verwijs de nzb naar de andere computer die gaat met Newsleecher downloaden maar dat werkt dus ook niet.
De enigste die gaat downloaden zijn de lijntjes die ik ik newsleecher heb ingesteld staan zijn van Ziggo de rest dus Eweka geeft aan 502 max number of simultaneous ip

ardy43
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Bericht door ardy43 »

Hoi Lollita,

Doe je aan accountsharen?
Blijkbaar mag je je account niet sharen als je het 100Mbit-abbo hebt.
Kwamen we hier ook net achter, abbo was net verlengd met 90 dagen en dan krijg je automatisch het 100Mbit abbo waardoor je dus inderdaad achter het net vist wbt accountsharing zie http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... ing#p39548

Welk type account u ook kiest, u heeft altijd de mogelijkheid om te wisselen tussen het standaard account en hoge snelheid. Wanneer u inlogt op mijn Eweka, kunt u dit zelf beheren.
Dus inloggen op de site van Eweka en het "Hoge snelheid account" aanpassen tot "Standaard account".

Topicstarter
Lollita

Bericht door Lollita »

Hoi Ardy43,

Bedankt voor je antwoord en idd dat deed ik altijd al gedaan heb al een jaar of 5 Eweka en denk al een jaar nu 120 MB internet van ziggo.
Het is altijd goed gegaan tot afgelopen donderdag.
Maar als je accountsharing doet is geen probleem alleen je kan niet samen tegelijkertijd films binnen halen.
Dat wisten we Maar nu mijn Buurman zijn PC staat gewoon uit en zelfs dan lukt het niet!
Ik heb vanmiddag een nieuw wachtwoord gehad van Eweka die mijn buurman dus nog niet weet maar als nog krijg ik met alles 502 maximum number of connections reached krijg er een beetje een punt hoofd van haha..

Stukje uit de mail van Eweka !!!

Een account met Hoge Snelheid kan niet vanaf méér dan één IP-adres tegelijkertijd gebruikt worden.

En dat wordt het niet niet tegelijkertijd dus.

ardy43

Bericht door ardy43 »

Ik zou toch dit eens proberen, inloggen op de site van Eweka en het "Hoge snelheid account" aanpassen tot "Standaard account". :D

Standaard account;- Verbinden vanaf maximaal 8 IP-adressen tegelijk

Topicstarter
Lollita

Bericht door Lollita »

ja oke en als dat het niet is en ik ga terug ben je ook de 100 mb kwijt denk ik ?

ardy43

Bericht door ardy43 »

Zou ik niet weten,ik heb een andere provider..

er staat wel; kijk hier
Welk type account u ook kiest, u heeft altijd de mogelijkheid om te wisselen tussen het standaard account en hoge snelheid. Wanneer u inlogt op Mijn Eweka, kunt u dit zelf beheren.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer