Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 8 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: eweka Welke Internet Provider heb je?: ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avast Met welk programma download je?: spotnet Wanneer begon je probleem?: na wijziging spotnet Geef een beschrijving van je probleem: ik kreeg een tijdje terug bericht dat ik problemen zou kunnen krijgen als ik niet de juiste spotnet zou hebben .
en inderdaad ondanks dat ik 1.8.1 had gaf hij aan geen files te kunnen vinden .
en heb ik spotnet opnieuw geinstalleerd.
maar dit hielp niks . XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Topictitel aangepast: "vraag" is geen duidelijke omschrijving van je probleem
Sluit Spotnet en start Spotnet folders.
Kies "Open Spotnet database folder" en wis of hernoem de dbs en dbc.
Sluit Spotnet folders en start Spotnet.
Hierdoor maakt Spotnet een nieuwe database aan op basis van de nu beschikbare informatie.
hjvbft schreef:Sluit Spotnet en start Spotnet folders.
Kies "Open Spotnet database folder" en wis of hernoem de dbs en dbc.
Sluit Spotnet folders en start Spotnet.
Hierdoor maakt Spotnet een nieuwe database aan op basis van de nu beschikbare informatie.
Thanks.
Voor bovenstaand antwoord.
Bij mij was het de oplossing
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.