Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 22 jun 2013, 12:38
- Internet: ziggo
Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: de nieuwste bij jullie gehaald.
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: 3 dagen geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Kan niet inloggen op spotnet,geeft aan gebruikers of wachtwoord niet correct.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: de nieuwste bij jullie gehaald.
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: 3 dagen geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Kan niet inloggen op spotnet,geeft aan gebruikers of wachtwoord niet correct.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 110
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Je gebruikt ziggo.
Je dient bij ziggo je primaire mail-account dus jemailnaam@ziggo.nl en het password van dit account in te vullen bij "Selecteer een provider"
Je dient bij ziggo je primaire mail-account dus jemailnaam@ziggo.nl en het password van dit account in te vullen bij "Selecteer een provider"
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 22 jun 2013, 12:38
- Internet: ziggo
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Ook geprobeerd lukt ook niet,geeft weer aan gebruikers of wachtwoord niet correct.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 jun 2013, 19:05] --
-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 jun 2013, 19:05] --
Ook geprobeerd lukt helaas ook niet .Zelfde foutmelding.Wheaten schreef:Je gebruikt ziggo.
Je dient bij ziggo je primaire mail-account dus jemailnaam@ziggo.nl en het password van dit account in te vullen bij "Selecteer een provider"
-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 110
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
plaats een een screenshot van de settings die je hebt gedaan bij "selecteer een provider".
Haal de gegevens voor @ziggo.nl even weg.
(nog even voor de zekerheid, je gebruikt je gegevens, die je ook gebruikt om bij ziggo online je rekeningen te zien?)
Haal de gegevens voor @ziggo.nl even weg.
(nog even voor de zekerheid, je gebruikt je gegevens, die je ook gebruikt om bij ziggo online je rekeningen te zien?)
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 22 jun 2013, 12:38
- Internet: ziggo
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Screenshot lukt me niet,hierbij de instellingen.Wheaten schreef:plaats een een screenshot van de settings die je hebt gedaan bij "selecteer een provider".
Haal de gegevens voor @ziggo.nl even weg.
(nog even voor de zekerheid, je gebruikt je gegevens, die je ook gebruikt om bij ziggo online je rekeningen te zien?)
Ziggo
news.ziggo.nl
119
4
gebruikersnaam............
wachrwoord..............
-
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Gebruik je de gegevens van je primaire e-mail account? Dat is dus je mailadres wat je bij aanmelding bij Ziggo (Casema/@home) hebt gekregen?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 22 jun 2013, 12:38
- Internet: ziggo
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Doe ik heb mijn gebruikersnaam al vernieuwd en gebruikt doet het ook niet.ManiaK schreef:Gebruik je de gegevens van je primaire e-mail account? Dat is dus je mailadres wat je bij aanmelding bij Ziggo (Casema/@home) hebt gekregen?
Moet ziggo in vullen en heb een home mail adres. Wat ik ook doe kan niet inloggen.
Heb gisteravond mijn computer opnieuw geformatteerd om uit te sluiten dat er iets anders mis zou zijn.
\\\\\\\maar krijg nog steeds de zelfde foutmelding.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 jun 2013, 14:10] --
Heb een SunnyUsenet pakket genomen ,kan nu in loggen en werkt Spotnet keurig bij,tot zo ver gaat het goed.mount22 schreef:Screenshot lukt me niet,hierbij de instellingen.Wheaten schreef:plaats een een screenshot van de settings die je hebt gedaan bij "selecteer een provider".
Haal de gegevens voor @ziggo.nl even weg.
(nog even voor de zekerheid, je gebruikt je gegevens, die je ook gebruikt om bij ziggo online je rekeningen te zien?)
Ziggo
news.ziggo.nl
119
4
gebruikersnaam............
wachrwoord..............
Wil nu de download map veranderen krijg dan het antwoord ,Je kunt deze map niet wijzigen terwijl er nog downloads actief zijn.Zorg eerst dat de wachtrij leeg is en probeer het dan nog eens.
Wil ik iets downloaden dan krijg ik de melding:
Unable to connect to the remote server.
Wat nu te doen ?
-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 110
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Je primaire e-mail adres is dus niet xxxx@ziggo.nl maar xxxxx@home.nl.
By dit primaire e-mail adres heb je ook een wachtwoord. Gebruik dit wachtwoord.
Zojuist getest met Ziggo (ook @home.nl account) en alles werkt.
Aangezien je aangeeft dat ook sunny problemen geeft, zo ik eens je antivirus programma uitzetten en nog eens testen.
By dit primaire e-mail adres heb je ook een wachtwoord. Gebruik dit wachtwoord.
Zojuist getest met Ziggo (ook @home.nl account) en alles werkt.
Aangezien je aangeeft dat ook sunny problemen geeft, zo ik eens je antivirus programma uitzetten en nog eens testen.
Dit klopt, er staan waarschijnlijk eenaantal downloads in de download queue.Wil nu de download map veranderen krijg dan het antwoord ,Je kunt deze map niet wijzigen terwijl er nog downloads actief zijn.Zorg eerst dat de wachtrij leeg is en probeer het dan nog eens.
- Dus even alle downloads uit de queue weggooien
- spotnet afsluiten
- spotnet opnieuw opstarten
- download folder wijzigen
- spotnet afsluiten
- spotnet opnieuw opstarten
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 22 jun 2013, 12:38
- Internet: ziggo
-
- Supporter
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 110
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
goed om te horen.
TAG Opgelost
TAG Opgelost
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules