Hoe kijk ik nu een film?
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: easyusenet
- Internet: kpn
Hoe kijk ik nu een film?
Nu heb ik dan alles gereed (spotlite, easyusenet) maar nu moet ik denk ik nog een programma downloaden om films op mijn mac te bekijken of niet, iemand een tip?
en als ik een boek wil ophalen moet ik daar ook een programma voor downloaden op mijn Mac?
Iemand een idee
en als ik een boek wil ophalen moet ik daar ook een programma voor downloaden op mijn Mac?
Iemand een idee
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: Hoe kijk ik nu een film?
Hoi douwejones,
•SpotLite is enkel een programma om spots mee te bekijken en eventueel d.m.v. een *NZB button direct naar een NZB indexering site te gaan en een NZB-bestand te genereren en die vervolgens openen in een door jouw geïnstalleerde nieuwsreader,zie SpotLite en MAC OS X [tutorial]
Spotlite filmpje;
hier de handleiding van VLC http://www.cursustekst.be/docs/handleid ... player.pdf
zie ook dit topic BUB, IFO, VOB???
Het downloaden van een boek gaat net als films ,via de door jou geïnstalleerde nieuwsreader.
Om een boek te lezen op je computer zie Adobe Digital Editions
Het ondersteunt echter slechts 2 bestandsformaten: PDF en ePUB.
•SpotLite is enkel een programma om spots mee te bekijken en eventueel d.m.v. een *NZB button direct naar een NZB indexering site te gaan en een NZB-bestand te genereren en die vervolgens openen in een door jouw geïnstalleerde nieuwsreader,zie SpotLite en MAC OS X [tutorial]
Spotlite filmpje;
- Spoiler: show
hier de handleiding van VLC http://www.cursustekst.be/docs/handleid ... player.pdf
zie ook dit topic BUB, IFO, VOB???
Het downloaden van een boek gaat net als films ,via de door jou geïnstalleerde nieuwsreader.
Om een boek te lezen op je computer zie Adobe Digital Editions

Het ondersteunt echter slechts 2 bestandsformaten: PDF en ePUB.