Op zoek naar bepaalde bestanden

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
tonafoto
Answers: 0
Usenet: newsgrabber
Internet: upc

Op zoek naar bepaalde bestanden

Bericht door tonafoto »

Hallo, mijn naam is Ton en ik heb net een account aangemaakt om deze vraag te kunnen stellen. Ik heb zojuist de regels gelezen, en volgens mij breek ik ze niet met mijn vraag. Ik weet dat niet helemaal zeker, want ik ben niet zo thuis in deze materie.

Ik gebruik regelmatig Spotnet en betaal voor een payserver.
Nu zie ik wel eens in de commentaren van een spot, dat er iemand is die vraagt om een bepaalde film, of muziek, etc.
Dan komt er snel een commentaar van een ander, die zegt dat verzoekjes niet mogen, en dat je daarvoor op het Spotnetforum moet zijn: hier dus?

Stel nu (hypothetisch), dat ik op zoek ben naar de <KNIP>, en dat ik die via Spotnet, Binsearch en PirateBay niet te pakken kan krijgen.
Waar zou ik een verzoekje achter kunnen laten, dat gelezen zou worden door mensen die mij daarin verder zouden kunnen helpen?

Alvast bedankt voor de hulp.
Naam van de bestanden verwijderd. Voor het beantwoorden van de vraag is niet van belang welk bestand je (hypothetisch) zoekt.
- ManiaK

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Re: Op zoek naar bepaalde bestanden

Bericht door Wheaten »

Het is niet toegestaan om bestanden/films/muziek/nzb-indexen via dit forum te vragen. zie dit topic Je brengt hiermee het forum in gevaar.
google eens op: spotnet request

ManiaK

Re: Op zoek naar bepaalde bestanden

Bericht door ManiaK »

Aangezien je de forumregels gelezen hebt, neem ik aan dat je ook deze regel hebt gezien:

"Het is niet toegestaan een Usenet spot/post verzoek (REQ) te plaatsen in berichten." (Forumregel 1t)

Wij zijn op de hoogte van het feit dat in het programma Spotnet gemeld wordt dat requesten op dit forum wel mogelijk zou zijn. Dit is onjuist. Er is geen plek voor verzoekjes op dit forum, die is er nooit geweest en zal er ook nooit komen.

Het noemen van de namen van bestanden waar je (hypothetisch) naar op zoek naar bent, wordt beschouwd als een verkapte manier van requesten. Dit topic wordt gesloten.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer