Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: spotnet
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Gister om 4 uur s'middags. Ik heb helemaal niks veranderd.
Geef een beschrijving van je probleem: Gister om 4 uur s'middags was ik een film aan het downloaden met ongeveer 4.6 mbps. Toen hij opeens naar gemiddeld 1.5 mbps ging. Ik dacht dat dit maar even zou duren maar hij ging maar niet omhoog. Toen heb ik andere spots geprobeerd maar die deden t ook niet beter dan 1.5 mbps. Ik snap er helemaal niks van. Het is heel raar omdat onze ziggo verbinding makkelijk die 4.6 mbps moet kunnen halen. Ik heb nu een 20 sunnyusenet abbo.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb veel op google gezocht. Ik heb op forums gekeken naar een oplossing maar niet kunnen vinden. Ik heb alle tips opgevolgd van mensen die ook hetzelfde probleem hadden maar niks helpt.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="usenetprovider" Username="username" Password="password" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="usenetprovider" Username="username" Password="password" Port="563" SSL="1" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="usenetprovider" Username="username" Password="password" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>