probleem aanmelden

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
blackwans
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2012, 00:58
Answers: 0
Usenet: eweka
Internet: telenet

probleem aanmelden

#1

Bericht door blackwans »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Spotnet 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka.nl
Welke Internet Provider heb je?: tele
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg anti-virus
Met welk programma download je?: GrabIt
Wanneer begon je probleem?: Geen antwoord gegeven
Geef een beschrijving van je probleem: bij het aanmelden komt er altijd de zelfde fout op

502authentication failed

en Gebruikersnaam en Wachtwoord vul ik nochtans in kan iemand mij helpen aub .
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: probleem aanmelden

#2

Bericht door ardy43 »

Hoi blackwans,

Deze foutmelden kan in meerdere vormen voorkomen, of je hebt de aanmeldgegevens foutief ingegeven ,
of je hebt teveel verbindingen ingebruik.

Een andere veelgemaakte fout is dat gebruikers Spotnet instellen met aantal connecties en dan vervolgens een ander download programma (grabit oid) gebruiken naast spotnet. Vaak hebben mensen dit download programma ingesteld op het maximum aantal connecties waardoor Spotnet geen connecties meer beschikbaar heeft en een foutmelding zal geven

gerelateerde foutmeldingen:
-502 You've reached your maximum number of simultaneous connections
-502 Authentication Failed
-maximum aantal connecties is bereikt
-482 too many connectoins for your user (nntpswitch)

Bij Eweka heb je 8 verbindingen beschikbaar
Spotnet heeft 3 verbindingen nodig,dan hou je er 5 over voor Grabit.

Over de 502 foutmelding op de site van Eweka;

Waarschijnlijk kunt u geen verbinding krijgen, omdat de aanmeldgegevens foutief zijn ingegeven in uw news client.

De meest gemaakte fout is met het wachtwoord. Het wachtwoord kunt u het beste even met de hand intoetsen, omdat met kopieren/plakken ongewild vaak onzichtbare tekens en spaties meegekopieerd worden. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters, het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Wanneer uw account niet-actief is geweest, krijgt u na een nieuwe betaling een ander serveradres. Heeft u dit al gewijzigd bij de server- instellingen in uw news client? U kunt uw accountgegevens nakijken in mijn eweka

U mag maximaal 8 verbindingen maken met Eweka. Controleer of er niet meer verbindingen zijn ingesteld in uw news client.

Staan er nog voldoende credits op uw account? U kunt dit inzien in Mijn Eweka.

Soms kan het helpen de news client na een configuratiewijziging even te sluiten en opnieuw te starten.

Verwijder eventueel de news client en installeer deze opnieuw.

Laat je even weten of je het hier mee kan oplossen? :D

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Answers: 0

Re: probleem aanmelden

#3

Bericht door ManiaK »

Geen reactie meer, daarom :locked:
Heropenen? Stuur me een PB
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer