Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: V 1.8.1 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: eweka Welke Internet Provider heb je?: tele2 Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: clamwin Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven Wanneer begon je probleem?: Pas geleden een systeem aangeschaft. Het nodige ge??nstalleerd en spotnet gebruikt zoals de ik afgelopen twee jaar ook doe. Misschien ligt het aan de nieuwe versie? Geef een beschrijving van je probleem: Ik download voornamelijk hoge kwaliteit formaten zoals hd/blueray maar het het meest x264. Spotnet geeft aan dat die de bestanden uitpakt maar ik blijf zitten met de winrar bestandjes zonder dat spotnet een enig afspeel bestand aanmaakt. Kleinere formaten als divx, mpeg etc. gaat probleemloos. XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Controleer met Quickpar of de bestanden compleet zijn.
Als de bestanden niet compleet zijn de par2 blokken downloaden in dezelfde map als de andere bestanden..
zie ook dit topic leek met par2 bestanden
Wat je beschrijft deed ik voorheen. Binnenhalen met newsleecher, quickpar en daarna winrar idd. Bekend met de procedure. Het fijne voordeel van spotnet is oa. dat je dit niet meer hoeft te doen. Ik ben blij met je hulp maar zoals je begrijpt wil ik graag weten of deze klacht wel eens eerder is gehoord, waar kan het aan liggen en hoe los ik het op binnen spotnet?
Het kan gebeuren dat de interne newsreader SABnzbd niet goed functioneert bestanden worden niet uitgepakt, download loopt niet verder terwijl alle gegevens goed zijn in gevuld in zo'n geval kan het Hulpprogramma voor SABnzbd i.c.m. Spotnet.exe een oplossing zijn door bijvoorbeeld een reset uit te voeren.
zie viewtopic.php?f=36&t=5366
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.