foutmelding
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: eweka
- Internet: UPC
foutmelding
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: EWEKA
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Geen bijzonderheden.
Geef een beschrijving van je probleem: bij het opstarten van Spotnet komt de volgende foutmelding in beeld: 502 (max number of simultaneous IP addresses reached: 1 (502)
In het forum zag ik eerder deze melding beantwoord, maar met het antwoord kom ik niet mee uit de voeten.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: EWEKA
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Geen bijzonderheden.
Geef een beschrijving van je probleem: bij het opstarten van Spotnet komt de volgende foutmelding in beeld: 502 (max number of simultaneous IP addresses reached: 1 (502)
In het forum zag ik eerder deze melding beantwoord, maar met het antwoord kom ik niet mee uit de voeten.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
Re: foutmelding
Hoi marthom,
Doe je aan acountsharen?
Blijkbaar mag je je account niet sharen als je het 100Mbit-abbo hebt.
Kwamen we hier ook net achter, abbo was net verlengd met 90 dagen en dan krijg je automatisch het 100Mbit abbo waardoor je dus inderdaad achter het net vist wbt accountsharing zie viewtopic.php?f=3&t=4508&p=39547&hilit= ... ing#p39548
Laat je even weten of dit het voor jou ook oplost?
Doe je aan acountsharen?
Blijkbaar mag je je account niet sharen als je het 100Mbit-abbo hebt.
Kwamen we hier ook net achter, abbo was net verlengd met 90 dagen en dan krijg je automatisch het 100Mbit abbo waardoor je dus inderdaad achter het net vist wbt accountsharing zie viewtopic.php?f=3&t=4508&p=39547&hilit= ... ing#p39548
Laat je even weten of dit het voor jou ook oplost?

-
Hallo Ardy43,
bedankt voor je reactie. Inderdaad zijn er meerdere gebruikers. Het abonnement bij EWEKA heb ik ruim een maand terug verlengd met meer dan 90 dagen. Vreemd dat voor het eerst nu de melding (na ruim één maand wordt gegeven). Zo juist gezien in de voorwaarden dat de snelheid dan wordt verhoogd naar 100Mbit en het account niet gedeeld kan worden. Wist ik niet. Weet jij hoe ik de snelheid bij EWEKA terug kan brengen naar de standaard?
bedankt voor je reactie. Inderdaad zijn er meerdere gebruikers. Het abonnement bij EWEKA heb ik ruim een maand terug verlengd met meer dan 90 dagen. Vreemd dat voor het eerst nu de melding (na ruim één maand wordt gegeven). Zo juist gezien in de voorwaarden dat de snelheid dan wordt verhoogd naar 100Mbit en het account niet gedeeld kan worden. Wist ik niet. Weet jij hoe ik de snelheid bij EWEKA terug kan brengen naar de standaard?
-
Welk type account u ook kiest, u heeft altijd de mogelijkheid om te wisselen tussen het standaard account en hoge snelheid. Wanneer u inlogt op mijn Eweka, kunt u dit zelf beheren.
Dus inloggen op de site van Eweka en het "Hoge snelheid account" aanpassen tot "Standaard account".
succes!!
Dus inloggen op de site van Eweka en het "Hoge snelheid account" aanpassen tot "Standaard account".
succes!!

-
Krijg het via Mijn EWEKA niet gewijzigd. Stuur wel een berichtje naar EWEKA. Bedankt voor de hulp.
M.vr.gr.
M.vr.gr.
-
Graag gedaan,ik zet dit topic naar opgelost,
mocht je probleem straks niet verholpen zijn,kun je het hier weer melden
mocht je probleem straks niet verholpen zijn,kun je het hier weer melden