Reacties laden traag
Moderator: Moderator Team
-
Reacties laden traag
Het zal misschien wel te maken hebben met de MS Framework software, maar bij mij gaat het laden van reacties erg traag. Ik heb een 20MB verbinding. Is dit een bekend probleem? 

-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
-
Re: Reacties laden traag
Ditto hier met een 120Mbps link. Komt misschien omdat het prog uit een andere database (FTD?) de reacties haalt. Hoeplijk in ene volgende versie wat getuned, maar SpotNet ziet er als FTD alternatief veelbelovend uit.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
De reacties laden langzamer omdat ze van het Usenet worden gehaald, ipv een centrale database (die FTD heeft). De reacties zijn allemaal van mensen die Spotnet gebruiken, en niet van FTD'ers.
-
Doe het volgende:
Zorg dat "alle bestanden weergeven" aanstaat. (mapopties, tabblad weergave)
Ga naar: als je windows 7 hebt C:\ProgramData\Spotnet\ en als je Windows XP hebt naar: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en open met KLADBLOK het bestand servers.xml. Je ziet dan 3 regels onder elkaar staan beginnende met "<Server Type =" Verander de eerste regel in: <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Sla het op en de server -time out meldingen etc. zijn verleden tijd.
Zorg dat "alle bestanden weergeven" aanstaat. (mapopties, tabblad weergave)
Ga naar: als je windows 7 hebt C:\ProgramData\Spotnet\ en als je Windows XP hebt naar: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en open met KLADBLOK het bestand servers.xml. Je ziet dan 3 regels onder elkaar staan beginnende met "<Server Type =" Verander de eerste regel in: <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Sla het op en de server -time out meldingen etc. zijn verleden tijd.
Hebben jullie beetje gezocht op dit forum?, want je kan hier echt veel vrij makkelijk over vinden.
check: viewtopic.php?f=6&t=67
check: viewtopic.php?f=6&t=67
-
-
Probleem verholpen! --> Gesloten
Niet eens met het slotje? Stuur mij een PB.
Niet eens met het slotje? Stuur mij een PB.
Gr,
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Mr. Cartmenez
"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"