Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8 Wat is je besturingssysteem?: Windows XP Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: HetNet Welke Internet Provider heb je?: KPN Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG Met welk programma download je?: spotnet Wanneer begon je probleem?: Vanaf de eerste keer dat ik spotnet gedownload had. Geef een beschrijving van je probleem: Sinds een paar weken heb ik spotnet. Via Eweka betaalt, alles prima op orde dacht ik. Vervolgens ging ik zoeken naar oudere posts. Deze zijn voor mij niet te downloaden. Het volgende bericht verschijnt: Kan de NZB (nog) niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is probeer het dan later nog eens. Dit verschijnt bij elke spot die al pakweg meer dan 40 dagen geleden is gepost. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Het lijkt wel alsof spotnet mijn betaling niet verwerkt heeft. Het is toch al echt 2 weken geleden dat ik betaalt heb en ik heb nog steeds alleen de opties van iemand die niet betaalt. XML bestand.:
Je betaalt niet voor spotnet,maar voor je payserver.
Het programma spotnet is gratis.
Als het goed is heb je van Eweka een mailtje gehad met je inloggegevens,
Heb je die gegevens ook ingevult bij spotnet?
Zou je dan even je servers.xml bestand willen plaatsen in dit topic (zonder gebruikersnaam en wachtwoord.. )
In Windows XP staat dit bestand in = C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\ Als de map niet zichtbaar is Extensies voor bekende bestandstypen weergeven
Kijken we even mee of alles goed staat!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Je gaat als volgt te werk: de servers staan in het servers.xml bestand. Dit valt te vinden in het Spotnet mapje, dat staat in (Windows XP) in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet of (Windows 7) in C:\ProgramData\Spotnet.
Je opent dit bestandje met 'Kladblok'. Kladblok kun je openen via: Menu Start => Alle Programma's => Bureau-accessoires => Kladblok. Sleep het servers.xml bestand in het venster van Kladblok.
Jups...
En dat geeft ook aan waarom je problemen hebt, zoals ik al vermoedde....
Je hebt namelijk Eweka niet ingesteld als je provider.
Je downloadt nog steeds met KPN (nova).
Oplossing is dus om je gegevens van Eweka in te voeren in het programma...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.