Terwijl ik van andere sites ook altijd had gedownload en op mijn losse harde schijf had gezet en die kan ik bekijken.Moet ik wat op mijn harde schijf zetten ofzo?????
films op televisie bekijken
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: ziggo
- Internet: ziggo
films op televisie bekijken
Wie kan mij helpen?? Ik heb bij spotnet diverse films gedownload die ik wel op mijn pc kan openen, maar zodra ik ze op mijn losse harde schijf zet om deze op de televisie te kijken dan wil hij deze niet openen???
Terwijl ik van andere sites ook altijd had gedownload en op mijn losse harde schijf had gezet en die kan ik bekijken.Moet ik wat op mijn harde schijf zetten ofzo?????
Geen spotnetprobleem, verplaatst
- MariaK
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Re: films op televisie bekijken
Een beetje meer info graag. Wat gebruik je op je televisie om die films te openen?

-
Ik heb een blue ray speler met een usb ingang, daaraan sluit ik mijn harde schijf op aan en kijk dan films (normaal gesproken)
-
En je speelt de films dan af via de blu-ray speler? Het kan namelijk zijn dat de blu-ray speler dat niet heel tof vind. Heeft het in het verleden wel gewerkt of nog nooit?

-
- Leeftijd: 40
Heeft waarschijnlijk met het bestandsformaat van de film te maken. Controleer welke bestandsformaten de Blu-ray speler accepteerd, en kijk of de film die je gedownload hebt in een van die formaten is. Controleer ook even of de hardeschijf op een manier geformateerd is die de blu-ray speler accepteerd.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
ok thanx ga dat zeker even controleren, want ik kan het namelijk wel op mijn pc afspelen.
-
- Usenet: NewsXs
- Internet: kpn
Kan ook gewoon een sclecht gebakken film zijn heb je dit met alle films?
download nieuwsgroepen tutorials. Use net aan het leegzuigen gewoon omdat het kan! XBMC FTW!
-
Is wel een beetje een oude thread, ik zal deze op slot doen vanwege inactiviteit van de OP.
Mocht de OP nog terugkeren met ditzelfde probleem, graag even mij een PM sturen.
Mocht de OP nog terugkeren met ditzelfde probleem, graag even mij een PM sturen.