kan niet meer inlogge

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
geje
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 feb 2011, 14:34
Answers: 0

kan niet meer inlogge

#1

Bericht door geje »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: nieuwste versie
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avast
Met welk programma download je?: grabit
Wanneer begon je probleem?: na het installeren van de nieuwste versie
Geef een beschrijving van je probleem: kan niet meer inloggen, ik krijg de melding authentication failed (502)
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: kan niet meer inlogge

#2

Bericht door ardy43 »

Hoi geje,
Heb je de gegevens van eweka goed ingevult?
controleer door hierje je gevens te checken.
hoeveel verbindingen heb je ingesteld bij spotnet en grabit?
voor spotnet moet dit 3 zijn en voor grabit 5.
laat even weten of je hier mee verder kan :D

Topicstarter
geje
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 feb 2011, 14:34
Answers: 0

Re: kan niet meer inlogge

#3

Bericht door geje »

ik heb niets aan de instellingen veranveranderd. ik heb alleen de nieuwste versie geinstalleerd en krijg bij het openen van spotnet gelijk een inlog scherm met de vraag: de provider, het adres (zelf aangepast), de poort (reeds ingevuld), aantal verbindingen (3 ingevuld) gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. als ik dan op verbinden druk krijg ik de genoemde melding. Ik heb (voordat ik deze vraaag stelde) ook al een keer alles erafgegooid en opnieuwe geinstalleerd, maar ook dit hielp niet.
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: kan niet meer inlogge

#4

Bericht door ardy43 »

had je ook de verborgen mappen handmatig verwijdert bij de oudere spotnet?
was het een zie schone instalatie?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 17 dec 2011, 18:29] --

Error 502 (Access denied to your node)
Waarschijnlijk kunt u geen verbinding krijgen, omdat de aanmeldgegevens foutief zijn ingegeven in uw news client.

De meest gemaakte fout is met het wachtwoord. Het wachtwoord kunt u het beste even met de hand intoetsen, omdat met kopieren/plakken ongewild vaak onzichtbare tekens en spaties meegekopieerd worden. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters, het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Wanneer uw account niet-actief is geweest, krijgt u na een nieuwe betaling een ander serveradres. Heeft u dit al gewijzigd bij de server- instellingen in uw news client? U kunt uw accountgegevens nakijken in Mijn Eweka.

U mag maximaal 8 verbindingen maken met Eweka. Controleer of er niet meer verbindingen zijn ingesteld in uw news client.

Staan er nog voldoende credits op uw account? U kunt dit inzien in Mijn Eweka.

Soms kan het helpen de news client na een configuratiewijziging even te sluiten en opnieuw te starten.

Verwijder eventueel de news client en installeer deze opnieuw.

Topicstarter
geje
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 feb 2011, 14:34
Answers: 0

Re: kan niet meer inlogge

#5

Bericht door geje »

Bedankt. Ik had mijn gebruikersaccount van spotnet ingevuld, niet van mijn newsserver.
Door het antwoord kwam ik er achter. :thanks:
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 59

Re: kan niet meer inlogge

#6

Bericht door ardy43 »

fijn dat het is opgelost,dankje voor het melden :goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer