Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: Eweka Welke Internet Provider heb je?: UPC Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: G-Data Met welk programma download je?: AltBinz Wanneer begon je probleem?: Na de installatie van 1.7.6. Geef een beschrijving van je probleem: Bij het toevoegen van een post krijg ik bij het afsluiten:
SPOT XML is niet ASCII XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Ik kan inmiddels ook geen reacties meer achterlaten?
Wie weet een oplossing voor de problemen?
Terug gaan naar 1.7.4. is volgens mij geen oplossing. Dan kan ik niet meer de zoekfunctie gebruiken
Thxs
Het moet wel aan Eweka liggen, downloaden van bestanden en binnenhalen van headers gaat wel.
Aparte foutmelding ook, de 502 wordt meestal gebruikt als je gebruikersgegevens niet kloppen, wat natuurlijk niet kan als je wel kan downloaden.
Heb sinds vanochtend hetzelfde probleem. Bij het plaatsen van een spot of reactie krijg ik een melding 502 blabla gebruikersnaam/wachtwoord klopt niet. En onderaan staat 502 post.eweka.nl: Access denied to your node - news@eweka.nl hoop dat het wel snel is opgelost, via Ziggo werkt alles gewoon dus het ligt echt aan eweka.
heb ook eweka , klopt dat adres wel 502 post.eweka.nl ? Ik kan namelijk ook gewoon downloaden . in begin moesten we in xml bestand nog iets veranderen maar weet niet meer of dat het was
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.